ویارئال 2-1 رئال: هدیه سال نو ستین به بارسا

اما شادی رئال مادرید کوتاه مدت بود و تنها یک دقیقه بعد شاگردان کیو ستین صاحب یک پنالتی شدند. داوید آلابا در محوطه جریمه مادرید روی زمین افتاد و بدون اینکه متوجه شود به توپ ضربه زد. اما داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. جرارد مورنو پشت توپ ایستاد و با پای چپ دروازه کورتوا را باز کرد تا ویارئال دوباره برتری را به دست آورد.

1789163
1789164

ویارئال نیمه دوم را با اشتهای زیادی برای گلزنی آغاز کرد و توانست خیلی سریع به گل برسد. مندی توپ را برای رئال از دست داد و پارخو که توپ را ربوده بود، آن را در لبه محوطه جریمه به جرارد پاس داد. او از پینو عبور کرد و ضربه او از کنار کورتوا گذشت و مندی تنها پس از عبور توپ از خط دروازه به او رسید.

1789159
1789160

ویارئال بازی را تهاجمی در خانه آغاز کرد و در پنج دقیقه ابتدایی دو موقعیت داشت تا دروازه رئال را باز کند. در همان ثانیه های ابتدایی بازی، ضربه بائنا از بالای تیرک دروازه رئال خارج شد و در دقیقه 5 کورتوا دروازه را نجات داد. شوت دیدنی کوکلین از پشت پا از کنار کورتوا گذشت اما خوشبختانه به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

1789158


سرویس خبر شماره: 1863467
17 ژانویه 1401 @ 8:42 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

دو دقیقه بعد ویارئال یک موقعیت عالی داشت. پاس درخشان جرارد در محوطه جریمه به پینو برخورد کرد و او فقط کورتوا را پیش روی خود داشت اما دروازه بان بلژیکی با دراز کشیدن روی زمین موفق شد ضربه او را مهار کند. در دقیقه 25 بائنا شوت محکمی را از فاصله 25 یاردی به سمت دروازه رئال زد که با اختلاف کمی از دروازه خارج شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب برای دیدار با ویارئال به ورزشگاه این تیم یعنی لاس آمریکا سفر کرد تا با شاگردان کیکه ستین دیدار کند. اگر رئال در این بازی پیروز شود، می تواند از بارسا سبقت بگیرد و موقتاً پیش بیفتد.

موج دوم حملات ویارئال کم کم خاموش شد و در دقیقه 40 رئال فرصت گلزنی پیدا کرد. بنزما یک پاس دیدنی به وینیسیوس داد و او شوت محکمی به سمت دروازه رینا زد اما رینا به خوبی توانست ضربه او را مهار کند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار با نتیجه 2-1 به سود ویارئال به پایان رسید تا رئال مادرید از بهترین فرصت ممکن برای پیشی گرفتن از بارسا و صدرنشینی موقت در جدول استفاده نکرد. رئال اکنون در شانزده بازی 38 امتیازی شده و در رده دوم جدول قرار دارد. رهبران بارسا در حال حاضر 38 امتیاز از 15 بازی دارند و می توانند در بازی بعدی خود با اختلاف امتیاز لالیگا را رهبری کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما کم کم رئال زیر فشار دقایق ابتدایی حریف بیرون آمد و اولین موقعیت خود را در دقیقه 21 ایجاد کرد. بنزما در موقعیت خوبی توپ را به میلیتائو داد اما تحت فشار مورنو نتوانست ضربه خوبی بزند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

حالا نوبت رئال بود که برای گل تساوی فشار بیاورد. بنزما به سرعت ضربه خوبی زد که از کنار دروازه به بیرون رفت. مودریچ هم دقایقی بعد شانس خود را امتحان کرد که توپش هم خارج از چارچوب بود.

در دقایق بعد رودریگو و کروس دو موقعیت را برای رئال مادرید از دست دادند. در دقیقه 88، کاماوینگا برای وینیسیوس پاس ارسال کرد و با وجود اینکه توپ او از کنار دروازه عبور کرد، پرچم کمک داور او را آفساید نشان داد. در دقیقه 90 این ویارئال بود که یک فرصت دیگر برای گلزنی داشت اما کورتوا با پاهایش ضربه چکووئزه را مهار کرد تا اختلاف دو گل نشود.

در دقیقه 56 بنزما پاس وینیسیوس را به سمت دروازه شلیک کرد اما توپ او به بازیکنان ویارئال برخورد کرد. اما پس از بررسی صحنه با استفاده از VAR مشخص شد که توپ به دست فویت برخورد کرده است و داور با سوت زدن نقطه پنالتی را نشان داد. کریم بنزما پشت توپ ایستاد و رئال را به تساوی کشاند.

1789161
1789162

رئال مادرید شانزدهمین بازی خود در فصل لالیگا را مقابل ویارئال برگزار کرد و در خارج از خانه با نتیجه 2-1 شکست خورد.

ویارئال 2-1 رئال: هدیه سال نو ستین به بارسا