ویتنیا: حتی اگر عقب بودیم، می دانستم که برنده می شویم


کد اطلاعات: 2049514
30 ژوئن 1403 ساعت 1:20 ق.ظ.
109 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ویتنیا، ستاره تیم ملی پرتغال می گوید که حتی زمانی که آنها مقابل جمهوری چک یک بر صفر شکست خوردند، شک نداشت که تیمش پیروز خواهد شد.

ویتنیا: حتی اگر عقب بودیم، می دانستم که برنده می شویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال امشب در آخرین دیدار هفته اول دور گروهی با نتیجه دو بر یک جمهوری چک را برد و سه امتیاز این دیدار سخت را کسب کرد.

در این دیدار این جمهوری چک بود که توانست در دقیقه 64 با گل باشکوه پرواد پیش بیفتد اما پنج دقیقه بعد یک گل به خودی به تساوی رسید.

سپس تلاش پرتغالی ها برای کسب برتری شدت گرفت. در دقیقه 87 آنها از طریق جوتا یک گل به ثمر رساندند، اما به دلیل اینکه کریستیانو رونالدو در هنگام شوت در مقابل او آفساید بود، مردود اعلام شد. با این وجود پرتغال تسلیم نشد و در نهایت به لطف فرانسیسکو کونسسائو در دقیقه 90 + 2 نتیجه را 2-1 کرد.

2045223

پس از پایان مسابقه ویتنیا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود با رسانه ها صحبت کرد. او گفت:بازی بسیار سختی بود. باران هر دو تیم را با مشکل مواجه کرد و کیفیت بازی را کاهش داد.

گل اول را خوردیم اما هرگز از اعتقاد به پیروزی دست نکشیدم زیرا می‌دانستم در این مسابقه پیروز خواهیم شد. از زحمات هم تیمی هایم تشکر می کنم.

مجله اخبار فوتبال خارجی