(ویدئو) تونی کاکارینو از شکست لیورپول مقابل بورنموث غافلگیر نشد

تونی کاکارینو گفته است که شکست لیورپول در شنبه گذشته در بورنموث یک نتیجه غافلگیرکننده نبود، با توجه به ماهیت “ضربه و از دست دادن” قرمزها در این فصل.

آنها در آن روز، تیم گری اونیل، کاملاً درخشان بودند. فکر می‌کردم اگر آنها چیزی نزدیک به آنچه مقابل آرسنال انجام دادند بازی کنند، لیورپول را شکست خواهند داد.

شش روز پس از اینکه تیم یورگن کلوپ در آنفیلد با نتیجه 7-0 منچستریونایتد را شکست داد، آنها در خارج از خانه مقابل گیلاسی که در معرض خطر سقوط بود، باخت 1-0 کردند.

👀 TC: “واقعاً؟… لیورپول این فصل تیمی است که از دست داده است.”

این باعث واکنش متحرک همکارش کاکارینو شد که پاسخ داد: “واقعا؟ جدی نات… من سعی نمی کنم باهوش باشم.

🤯 NS: “هیچ کس نمی دید که بورنموث لیورپول را شکست دهد!”

تونی کاکارینو اصرار دارد #LFC هواداران انتظار شکست بورنموث را نداشتند pic.twitter.com/cDQ2FlYmI2

لیورپول به همین شکل گرفتار می شود. همیشه توپ پشت سر است. آنها تلاش می کنند و در خط بالا بازی می کنند و توپ از آن فراتر می رود و حریف دور می شود.

کاکارینو حق دارد به بورنموث به خاطر عملکردش مقابل توپچی ها در هفته قبل از میزبانی تیم کلوپ اعتبار بدهد، اما همانطور که ساویر می گوید، پیروزی گیلاس ها مقابل ما همچنان یک نتیجه غافلگیرکننده پس از شکست 7-0 ما بود. من یونایتد

لیورپول در این فصل تیم بسیار موفقی است و دلتنگ است. بورنموث، اتفاقا، در امارات مقابل آرسنال فوق العاده بود. آنها بازی را در دقایق پایانی باختند.

ناتالی سایر در صحبت با talkSPORT گفت که “هیچ کس پیش بینی نمی کرد” مرسیسایدرها در ورزشگاه ویتالیتی در پشت بازی هفت گل شیاطین سرخ به زمین زده شوند.

می توانید تبادل کامل بین کارشناسان را در زیر مشاهده کنید @talkSPORT در توییتر:



https://www.empireofthekop.com/2023/03/18/cascarino-liverpool-hit-miss-bournemouth/ منبع: