(ویدئو) جود بلینگهام به دلیل “بیشماری آشغال” منتقدان ترنت پاسخ داد

جود بلینگهام، منتقدان ترنت الکساندر-آرنولد را متهم کرده است که درباره نایب کاپیتان لیورپول “آشغال های زیادی” می گویند.

دو هم تیمی انگلیسی علاوه بر حضور در زمین برای انجام وظایف بین المللی، دوستی در خارج از زمین با یکدیگر دارند و ستاره رئال مادرید علاقه مند بود تا نقش نایب کاپیتان قرمزها را پس از پیروزی سه شیرها مقابل صربستان برجسته کند. یکشنبه شب

گلزن انگلیس پس از پایان بازی در گفتگو با ITV Sport در مورد این بازیکن 25 ساله گفت: «درخشان، درخشان. او کار را برای من بسیار آسان می کند زیرا می تواند در آن موقعیت بازی را به خوبی از نظر دفاعی کنترل کند.

می‌دانم که مردم زیاد حرف‌های بیهوده می‌زنند، اما او با فشار برگشت به گل بسیار تهاجمی است، و این واقعاً به من نیز کمک کرد، زیرا به این معنی بود که وقتی او به بیرون رفت، نفس راحتی می‌کشیدم. فکر می کنم با توپ همدیگر را به خوبی درک می کنیم. او می خواهد همیشه مثبت بازی کند. او می خواهد همیشه جلو بازی کند.

ما به عنوان هم تیمی هایی که دارای چنین کیفیتی هستند قبول می کنیم که توپ را از دست بدهیم و این خوب است. ما آن را برای همدیگر برنده خواهیم شد و به بازی ادامه خواهیم داد. من فکر می کردم او فوق العاده است.»

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

به نظر می رسد که ترنت همیشه منتقدان خود را داشته باشد و هرگز برخی از کارشناسان و جنگجویان کیبورد را در مورد توانایی خود قانع کند، اجتناب ناپذیر است، با این حال در اینجا ما یک مدعی واقعی توپ طلا را در بلینگهام داریم که از اهمیت مرد لیورپولی برای تیم ملی خود صحبت می کند.

در شبی که انگلیس علیرغم برد در بیشتر بازی‌ها بی‌حال به نظر می‌رسید، این بازیکن 25 ساله همیشه به دنبال دور زدن مطبوعات صرب بود، اما اغلب به دلیل کمبود دوندگان مجبور به عقب‌نشینی می‌شد و گزینه‌های لازم را از او سلب می‌کرد. که او می توانست توپ را پیش ببرد.

امیدوارم گرت ساوتگیت به اندازه کافی در عملکرد خود دیده باشد تا او را در تیم برای دیدار روز پنجشنبه برابر دانمارک نگه دارد.

می توانید نظرات بلینگهام در مورد ترنت را در زیر (از ساعت 2:13) از طریق ITV Sport در YouTube مشاهده کنید:



https://www.empireofthekop.com/2024/06/17/bellingham-praise-trent-rubbish-critics/ منبع: