ویدئو: راسموس هوجلوند به این ادعا که منچستریونایتد با ماتییس دی لیخت تماس گرفته است، پاسخ داد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

راسموس هویلوند، مهاجم منچستریونایتد به پیشنهاداتی مبنی بر اینکه این باشگاه به دنبال ماتییس دی لیخت از بایرن مونیخ است، پاسخ داد.

در حال حاضر، به نظر می رسد دی لیخت هدف دفاعی اولویت یونایتد باشد، زیرا حرکات بازیکنانی مانند جراد برانتویت و لنی یورو متوقف می شود.

گفته شد که شیاطین سرخ با اردوی دی لیخت ارتباط برقرار کردند تا علاقه خود را به او اعلام کنند. گمان می‌رود که مرد هلندی مشتاق انتقال به شیاطین سرخ و اتحاد مجدد با اریک تن هاگ در اولدترافورد است.

البته این دو با هم در آژاکس به موفقیت بزرگی دست یافتند.

این باور وجود دارد که یونایتد به دی لیخت پیشنهاد قراردادی پنج ساله داده است. در همین حال، گزارشی که اخیرا توسط The Peoples Person پوشش داده شده است، حاکی از آن است که بایرن حدود 50 میلیون یورو از جمله اضافه‌هایی می‌خواهد تا به دی لیخت اجازه دهد آلیانز آرنا را ترک کند و به انگلیس برود.

مطمئناً به نظر می رسد یونایتد در حال افزایش حرکات خود در بازار است و این چیزی است که فلوریان پلتنبرگ گزارشگر اسکای آلمان از هوجلوند در مورد آن سوال پرسیده است.

به ویژه، پلتنبرگ از هوجلوند در مورد دی لیخت پرسید.

پلتنبرگ از مهاجم یونایتد پرسید: «اخبار اختصاصی ما این است که ماتییس دی لیخت با منچستریونایتد در تماس است. آیا دوست داری او را ببینی که سال آینده با تو بازی می کند؟»

هوجلوند زیرکانه پاسخ داد: “این به من ربطی ندارد، بنابراین نمی توانم به این سوال پاسخ دهم، اما او مدافع خوبی است.”

در مورد تصمیم باشگاه برای ماندن تن هاگ، هجلوند خاطرنشان کرد: “خیلی خوشحالم (از ماندن تن هاگ). او مربی بسیار خوبی است و من دوست داشتم امسال با او کار کنم و در سال آینده منتظر خیلی بیشتر هستم.

هجلوند وقتی در مورد هدفش در کمپین جدید به این وظیفه پرداخته شد، گفت: “حتی بهتر شوید، حتی گل های بیشتری به ثمر برسانید و امیدوارم بتوانیم یک جام دیگر به دست آوریم.”

اظهارات هوجلوند بلافاصله پس از حذف دانمارک از یورو 2024 توسط آلمان در روز شنبه منتشر شد. دانمارک با نتیجه 2-0 با کای هاورتز و جمال موسیالا هر دو در نیمه دوم شکست خوردند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/07/02/video-rasmus-hojlund-responds-to-claim-that-man-united-have-made-contact-for-matthijs-de-ligt-282278/ منبع: