(ویدئو) کارشناس talkSPORT ادعا می کند که لیورپول از قبل سرمربی بعدی خود را می شناسد

تونی کاسکارینو معتقد است که لیورپول از قبل می‌داند چه کسی در صف هدایت یورگن کلوپ به عنوان سرمربی این باشگاه از ابتدای ماه ژوئن خواهد بود.

این بازیکن آلمانی در اواخر ژانویه اعلام کرد که در پایان این فصل جدا خواهد شد، اگرچه او دو ماه قبل تصمیم خود را به روسای آنفیلد اطلاع داده بود.

در چند هفته گذشته گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه چه کسی جایگزین او خواهد شد، به نظر می رسد که روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، پیشتاز فعلی است، اما یک کارشناس معتقد است که سلسله مراتب LFC در حال حاضر نامزد مورد نظر خود را در اختیار دارد.

کاکارینو در صحبت در talkSPORT توضیح داد: “من فکر می کنم آنها از قبل مرد خود را می شناسند. اگر در ماه نوامبر می‌دانستید که پسرتان می‌رود، کار زیادی را صرف دانستن اینکه چه کسی قرار ملاقات مناسب است، می‌کردید. اگر تا ماه آوریل، یعنی تقریباً شش ماه پیش در حال حاضر، نمی‌دانید، پس یک جایی مشکلی وجود دارد. شما باید یک ذوق داشته باشید.

آنها کلوپ را به طرز باورنکردنی مخفی نگه داشتند، بدون اینکه کسی اصلاً نظری داشته باشد. حتی در مطبوعات، هیچ کس سرنخی از رفتن کلوپ نداشت. اگر شش ماه فرصت دارید تا یک سرمربی را انتخاب کنید، تصور می‌کنم آنها باید آن را تقریباً سر جای خود داشته باشند، اما به همان اندازه که کلوپ در حال رفتن است، این موضوع را پنهان نگه داشته‌اند.

دوست دارید فکر کنید که اگر سلسله مراتب لیورپول در نوامبر می دانستند که کلوپ در پایان فصل می رود، بلافاصله شروع به جستجو برای جایگزینی او می کردند.

همانطور که کاکارینو می گوید، شاید روسای آنفیلد اساساً مدیر بعدی خود را از قبل تضمین کرده باشند، اگرچه نیاز به انتصاب یک مدیر ورزشی جدید در این بین ممکن است روند انتخاب مدیران را با مشکل مواجه کرده باشد.

امیدواریم خیلی بیشتر طول نکشید تا اینکه بفهمیم چه کسی از آلمان افسانه ای در گودال قرمزها جانشین خواهد شد.

می توانید نظرات Cascarino را در زیر (از ساعت 2:58) از طریق talkSPORT در YouTube مشاهده کنید:

https://www.empireofthekop.com/2024/04/14/cascarino-liverpool-know-next-manager/ منبع: