ویدیوی قدیمی: راز حذف ایتالیا از یورو 2024 فاش شد


سرویس خبر شماره: 2052333
12 جولای 1403 در 6:53 ب.ظ.
880 امتیاز خبر

4نقطه نظر

از آنجایی که ویدئویی از مصاحبه آندره آ بارزالی پس از خروج ایتالیایی از یورو 2016 با چشمان اشک‌آلود به طور گسترده در اینترنت پخش می‌شود، آتزوری به دلیل عملکرد ضعیف و روحیه ضعیف خود در یورو امسال مورد انتقاد قرار گرفته است.

ویدیوی قدیمی: راز حذف ایتالیا از یورو 2024 فاش شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوچیانو اسپالتی تنها مسئول حذف ایتالیا از یورو 2024 نیست. هواداران، رسانه ها و حتی رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا، جیووانی مالاگو و وزیر ورزش ایتالیایی آندره آبودی همگی انتقاد کردند. بازیکنان برای روحیه خود در جریان شکست 2-0 شنبه مقابل سوئیس.

مالاگو حتی گفت که گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، از عملکرد بازیکنان احساس “خیانت” کرده است و مطمئناً بسیاری از هواداران نیز همین احساس را دارند.

در ساعات اخیر ویدئویی از رقابت های یورو 2016 در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن آندره بارزالی، ستاره سابق آتزوری پس از حذف در ضربات پنالتی مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی، با چشمانی اشک آلود ظاهر شد.

برزالی در حالی که اشک می ریخت گفت: “ما تمام تلاش خود را کردیم. متأسفانه باخت باقی است. هیچ چیز از همه خوبی هایی که انجام دادیم باقی نمی ماند، زیرا وقتی شما اخراج می شوید این اتفاق می افتد. ما از این واقعیت ناراحت هستیم که تا چند سال دیگر هیچکس این تیم ملی را به یاد نمی آورد. که ما واقعاً می خواستیم با هم باشیم.»

2049796

این ویدیو به سرعت پخش می شود و طرفداران زیادی در مورد آن بحث می کنند. اشک های بارزالی نشان دهنده تعهد این مدافع کهنه کار ایتالیایی است که یک دهه پیش در فینال مقابل فرانسه در استادیوم المپیک برلین با آتزوری قهرمان جام جهانی شد، جایی که آتزوری به شکلی ناامیدکننده به سوئیس باخت.

اگرچه بسیاری از جمله فابیو کاپلو از اسپالتی به خاطر تصمیمات تاکتیکی و «تکبر» انتقاد کردند، اما واکنش بد و روحیه ضعیف بازیکنان نیز خشم هواداران را برانگیخت و حتی از پذیرفتن عذرخواهی جیجی دوناروما در روز شنبه در برلین خودداری کردند.

بسیاری تیم ایتالیای کونته را یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های تاریخ آبی‌ها از نظر فنی می‌دانستند، اما غرور و میل آنها به پیروزی، کشور را فتح کرد و علی‌رغم پیش‌بینی بارزالی، بسیاری هنوز آن را به خاطر دارند.

مجله اخبار فوتبال خارجی