ویرجیل ون دایک خواهان بازی “تهاجمی” مقابل منچستریونایتد با 4 هدف برتر است – لیورپول

اما فن دایک قبل از دیدار آنفیلد نگران نیست و می گوید: «این به تنهایی یک بازی است.

ما همه چیز را به آن خواهیم داد و امیدواریم بازی خوبی از سوی ما باشد و ما به حرکت خود در لیگ قهرمانان ادامه دهیم.”

https://www.thisisanfield.com/2023/03/virgil-van-dijk-wants-aggressive-game-vs-man-united-with-top-4-target-set/ منبع:

یونایتد با کسب 23 امتیاز پس از جام جهانی، تیمی است که بیشترین امتیاز را در بین تیم‌های دیگر کسب کرده است، در حالی که آنها آخر هفته گذشته جام کارابائو را نیز به دست آوردند.

ما می توانستیم آنها را در آنجا شکست دهیم [at Old Trafford in August] اما واضح است که ما باختیم [2-1] و این واقعیت است

احتمالاً این همه تبلیغاتی است که به همراه دارد و ما کسانی هستیم که بدیهی است در فرم خوبی نیستیم و آنها کاملاً در فرم هستند.

همه باید برای گرفتن یک نتیجه خوب احساس مسئولیت کنند. این آسان نیست، برای هواداران نیز آسان نیست، و گاهی اوقات ممکن است کمی عصبی شوید، اما ما نیاز داریم که همه پشت سر ما باشند.

سه برد و یک تساوی، همراه با چهار کلین شیت، به این معنی است که تیم یورگن کلوپ در دیدار روز یکشنبه در موقعیتی بسیار بهتر از یک ماه پیش در لیگ برتر قرار می گیرد، زمانی که آنها 3-0 مقابل ولوز شکست خوردند.

اما ما باید اعتماد به نفس داشته باشیم، باید تهاجمی باشیم و من مشتاقانه منتظر آن هستم زیرا شما می خواهید در آنجا حضور داشته باشید و آنچه را که می توانید انجام دهید نشان دهید.

اما ما می دانیم که چه توانایی هایی داریم و باید بهترین عملکرد خود را داشته باشیم: بازیکنان، هواداران و تمام آمادگی ها نسبت به آن.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 1 مارس 2023: ویرجیل فن دایک (C) از لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد، با هم تیمی هایش جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول معتقد است که اتخاذ یک رویکرد مطمئن و تهاجمی در برابر منچستریونایتد می تواند به بازگشت باشگاه به سمت چهار تیم برتر کمک کند.