ویروس در رختکن فرانسه این بار یک بازیکن بود


سرویس خبر شماره: 1860305
29 دسامبر 1401 ساعت 12:35
491 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بنجامین پاوارد پس از حضور در ترکیب ثابت تیم فرانسه در اولین بازی مقابل استرالیا و سرپیچی از دستورات تاکتیکی دیدیه دشان، به طرز وحشیانه ای به نیمکت ذخیره منتقل شد و کمتر از یک دقیقه از پایان. جام جهانی او برای این تیم بازی نکرد. بنجامین پاوارد قبل از شروع فینال فرانسه مقابل آرژانتین از سوی برخی از هم تیمی هایش در رختکن تیم فرانسوی و به دلیل ارتباط خوبش با برخی از روزنامه نگاران سرشناس متهم به افشای محتوای رختکن برای مطبوعات شد. رفتار پاوارد در این مدت جو مسموم در تیم ایجاد کرد و اغلب مشکلاتی را به همراه داشت.

بنجامین پاوارد بزرگترین مشکل تیم فرانسه در جام جهانی بود.

ویروس در رختکن فرانسه این بار یک بازیکن بود

اما این مشکلات قبل از شروع بازی فینال به اوج خود رسید. این بازیکن به برخی بازیکنان تیم فرانسه توهین و انتقاد کرد و حتی به انتقادات فنی دیدیه دشان سرمربی این تیم پاسخ داد.

دشان که در سال های اخیر همواره به شدت از پاوارد حمایت کرده و حتی در فراز و نشیب های این بازیکن نیز حامی او بوده است، از رفتار این مدافع کناری غافلگیر شد و اصلا انتظار چنین اظهاراتی را از سهم پاوارد نداشت. کادر فنی تیم فرانسوی معتقد است عملکرد پاوارد با ادعای آنها متفاوت است و بعید است در صورت نیمکت نشینی دیدیه دشان این بازیکن در سال های آینده جایی در رختکن فرانسه داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی