ویسی: بنز فولادی است اما موتورش خراب است!


سرویس خبر شماره: 2019676
18 مه 1403 در 8:27 ق.ظ.
146 امتیاز خبر

1نقطه نظر

منصوریان تیم را کاملاً بسته بود

عبدالله ویسی از شرایط ویژه فولاد خوزستان در هفته های اخیر صحبت کرد.

ویسی: بنز فولادی است اما موتورش خراب است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عبدالله ویسی، سرمربی فولاد خوزستان که تیمش در هفته بیست و ششم مقابل تراکتور شکست خورد و با توجه به اتفاقات هفته گذشته با فشار بیشتری مواجه شد، در گفتگوی تلفنی با تلویزیون فوتبال. برنامه برت گفت: بازی امروز خیلی خوب بود و ما در مسابقه بودیم، اما از یک سیو گل زدیم، فوتبال همین است. نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و خوب بودیم چون برخلاف بازی اول گل خوردیم، بعد به 10 و سپس 9 رسیدیم. یکی از آنها مصدوم شد و در مجموع بازی بسیار خوبی بود که می توانستیم برنده شویم.

وی در واکنش به محرومیت های تیمش از آن دیدار گفت: هر دو اخراج درست بود.

او اضافه کرد: از نظر روحی در شرایط بدی هستیم و گلی که زدیم به خاطر حمله و ضدحمله کولیبالی بود اما از همین جا قول می دهم فولاد در لیگ بماند.

عبدالله ویسی برنامه تیمش را تشریح کرد: ما سه تیم 22 امتیازی داریم که بدترین تفاضل گل برای ماست و یک امتیاز عقب هستیم که مطمئن هستیم و به خوزستانی ها قول می دهم که بمانیم. متاسفانه سه تیم خوزستانی در خطر هستند و دو تیم در این وضعیت سقوط قرار دارند.

وی در پاسخ توضیح داد که با توجه به حضورش مسئول وضعیت صنعت نفت است. تیم را بد مساوی کردم اما داور هم بود. 11 امتیاز گرفتم و این را هم می گویم که وقتی رفتم 9 بازیکن جدید گرفتند. اینها بهانه است. می توانم در مورد فولاد هم صحبت کنم، اما چون این تیم را دارم نمی گویم. به محض اینکه رفتم گفتند تیم اشتباه بسته شده است. وقتی من رفتم 4 امتیاز عقب بودیم. اگر می دانستم سهراب بختیاری زاده و فراز کمالوند به جای من می آیند با آنها تماس می گرفتم و از آنها برای جذب هافبک دفاعی اجازه می گرفتم!

او اضافه کرد: اگر می دانستم دوستانم به جای من می آیند، از آنها برای جذب گلر اجازه می گرفتم. چرا می گویید تیم بسته است؟ چرا قبول میکنی داری با عقل مردم بازی میکنی!

ویسی همچنین خاطرنشان کرد: از وقتی وارد فولاد شدم دیدی همچین حرفی بزنم؟ گفتم منصوریان تیم را بد بست؟ منصوریان تیم بزرگی تشکیل داد و مشخصا هدفش کسب سهمیه آسیا بود. مشکلاتی وجود داشت که این امکان را فراهم کرد. من خودم امروز دفاع خوبی نداشتم و مهاجمم را در آن پست بازی دادم. من چیزی گفتم؟ به همکارم که فولاد آسیایی را تعطیل کرد، توهین نمی‌کنم، اما آیا می‌توانم درباره اتفاقی که افتاده صحبت کنم؟ فولاد بنز هست ولی موتورش خرابه و تعمیرش به عهده منه. ارو در 11 بازی 9 امتیاز عقب بود و من آن را حفظ کردم. شاهین بوشهر را به قهرمانی رساندم و الان دیگر عقب نیستیم، کاملاً برابریم.

مجله اخبار فوتبال داخلی