ویسی: کیرو خیلی تغییر کرده!

وی در خصوص خط حمله ایران با حضور کریم انصاری فرد، مهدی طارمی و سردار آزمون گفت: با این نگاهی که آقای کی روش دارد هر سه می توانند بازی کنند. یا اگر دو نفر در زمین و یک نفر روی نیمکت باشد. طارمی و سردار هر چه به دروازه حریف نزدیکتر باشند می توانند موثر باشند. اما باید با آنچه که داریم سیستم را مشخص کنیم. یعنی فکر آقای کی روش باید طوری باشد که از هر دو نفر استفاده کند. یعنی یکی نباید بیرون و دیگری داخل زمین نباشد. ذخیره کافی برای این دو نفر داریم و اگر هر دو در زمین باشند برای تیم ملی مثمر ثمرتر است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عبدالله وایسی درباره شرایط تیم ملی در اردوی اتریش و بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال اظهار داشت: بازی های تیم ملی نسبت به قبل که آقای گلی در سال 2017 در آن حضور داشتند بسیار متفاوت است. کی روش سرمربی بود. یا افکارش برای بازی در تیم ملی تغییر کرده یا نظراتش تغییر کرده است. یعنی مدتی از بازیکنان فاصله گرفت و با درک بهتری به این نتیجه رسید که در بازی هجومی هم می توانیم کار مثبتی انجام دهیم. به همین دلیل، در آن دو بازی ما در آن لاک دفاعی که در آن بودیم قرار نگرفتیم و 10 بازیکن در زمین ما ماندند. حمله کردیم و موقعیت هایی داشتیم و دو بازی ما مقابل سنگال و اروگوئه خیلی خوب بود و این برای جام جهانی امیدوارکننده است.

کارشناس فوتبال ایران نکاتی را درباره شرایط تیم ملی بیان کرد.

ویسی: کیرو خیلی تغییر کرده!

سرمربی سابق سپاهان درباره نقش حاج صفی در تیم ملی گفت: حاج صفی بازیکن من بود و می دانم شخصیتی دارد که می تواند روی بازیکنان تاثیر مثبت بگذارد. او تجربه خوبی دارد و مطمئنم بازیکنان به او تکیه می کنند و کاپیتان خوبی برای تیم ملی است. بازیکنان او را دوست دارند و به او احترام می گذارند. امیدوارم او کاپیتان خوبی برای تیم ملی باشد.

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد سیدحسین حسینی مقابل سنگال نیز گفت: چهار دروازه بان تیم ملی می توانند جعل کنند. آقای کی روش در این دیدار مهم حسینی را انتخاب کرد که واقعا خوب بود. می توان گفت امیدوار کننده بود. در کل چهار دروازه بان رقبای خوبی برای یکدیگر هستند.


سرویس خبر شماره: 1845586
06 مه 1401 در 3:35 ب.ظ.
1.2 هزار |

0نقطه نظر

اگر نمی خواستیم صعود کنیم چرا تغییراتی ایجاد کردیم؟

ویسی درباره عملکرد صادق محرمی در تیم ملی گفت: فکر می کنم شناخت کافی از رامین رضاییان دارد اما محک خوبی برای صادق محرمی بود. هم در حمله و هم در دفاع بازیکن خوبی از خود نشان داد. فکر می کنم آقای کی روش اعتقادی به عدم استفاده حردانی از او ندارد و فکر می کنم به تفکر ایشان برمی گردد که برای ما قابل احترام است.

ویسی شانس ایران را برای صعود از گروه خود به جام جهانی دانست و گفت: با این همه لژیونر و این همه بازیکن برتر که در کشورهای مختلف بازی می کنند، اگر نتوانیم به پله اول برویم یعنی کار نکرده ایم. هر چیزی.” این برای مردم قابل هضم نیست که دوباره سوم و چهارم شوند. اگر با آقای کی روش و این بازیکنان جلو نمی رفتیم اصلا نیازی به تغییر نبود و با همان تیم قبلی به قطر می رفتیم. درست است، خود بازیکنان به این نتیجه رسیده اند که می توانند در جام جهانی موفق شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی