ویلاس بواس سرمربی مراکش در جام جهانی

لازم به ذکر است که بوآس 44 ساله مربی بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی از جمله چلسی و تاتنهام هاتسپر بوده است، اما مهم ترین پست او در تیم پورتو بوده است که با آن قهرمان لیگ، جام حذفی و لیگ اروپا در سال 2011 شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بوآس از زمان پایان قراردادش با مارسی در فوریه 2021 به مدت یک سال از میادین دور بوده است اما اکنون به نظر می رسد که او می خواهد یکی از تیم های قطر را برای جام جهانی 2022 هدایت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منابع مطبوعاتی مراکشی اعلام کردند که آندره ویلاس بواس پرتغالی به سمت سرمربیگری تیم ملی مراکش نزدیک می شود و احتمالا جانشین وحید خلیلیجیچ بوسنیایی خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1822946 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 14:45 |
450 امتیاز خبر|

0نظرات

خلیل هوجیچ اخراج شد

طبق اعلام رسانه های مراکشی، آندره ویلاس بواس به عنوان سرمربی مراکش انتخاب خواهد شد.

علیرغم موفقیت خلیلوجیچ در هدایت تیم ملی مراکش به جام جهانی 2022، فدراسیون فوتبال مراکش خواهان برکناری او و انتصاب بوآس به عنوان جانشین او برای بازگرداندن ثبات به رختکن تیم ملی مراکش و باز کردن دروازه به روی ستاره چلسی و نصیر. حکیم زیاش، مدافع آجاره مزروی به روی بازیکنان مراکش باز خواهد شد.

رسانه ها همچنین گزارش دادند که برکناری خلیل هوجیچ از سرمربیگری تیم ملی مراکش به زودی از سوی فدراسیون فوتبال این کشور اعلام می شود، در حالی که گزارش هایی وجود دارد که تایید می کند بوآس در حال حاضر برای مذاکره و توافق در رباط، پایتخت مراکش به سر می برد. در مورد تمام جزئیات موقعیت جدید شما