ویل لویس با اصول اولیه تمرین تایتان ها مبارزه می کند

می دانم که فردا و فردای آن روز فرصت های بیشتری دارم، بنابراین نمی خواهم خودم را شکست دهم. استانداردهای بالا نام بازی است. این نیست که خودت را کتک بزنی این به شما انگیزه می دهد تا به آنجا بروید و بهترین عملکرد را داشته باشید.»

— داو کلیمن (@NFL_DovKleiman) 1 ژوئن 2023

پرتاب کننده پاس تازه کار دقت را به یکی از نقاط کانونی برنامه توسعه خود تبدیل کرده است، بنابراین دیدن کمبود او در منطقه دشوار است. اما ویل لویس خیلی نگران به نظر نمی رسد، زیرا بیش از 3 ماه تا شروع فصل باقی مانده است تا بهتر شود.

مشکلات تعجب آور نیستند و نباید دلیلی برای هشدار زیاد باشند. کوارتربک های تازه کار اغلب در روزهای اولیه با تیم های جدید خود به مشکل می خورند، به خصوص در طول برنامه های خارج از فصل. اکنون زمان پیدا کردن نقاط ضعف و کار بر روی آنها قبل از شروع رقابت است و لویس اکنون زمان دارد تا روی چیزها کار کند. او همچنین برای ساختن شیمی با سپاه پذیرش تایتان ها به زمان نیاز دارد.

به روز رسانی: #تیتان ها ویل لویس، کیو بی تازه کار، روز سختی تمرینی این هفته در تیم OTA داشت.



https://sportslens.com/news/report-will-levis-struggles-with-the-basics-in-titans-practice/ منبع:

گزارش شده است که لویس با پاس های نادرست دست و پنجه نرم می کرد، تصمیمات بدی با پرتاب به پوشش دو برابری گرفت، و یک ضربه فوری از سنتر حذف کرد.

— TURRON DAVENPORT (@TDavenport_NFL) 31 مه 2023

تورون داونپورت تیتان ها را برای ESPN پوشش می دهد، و او در روز چهارشنبه مشاهداتی انجام داد که می تواند برای تیم و هواداران آنها نگران کننده باشد. به گفته داونپورت، لویس با دقت، پرتاب به پوشش دوگانه، و حتی یک ضربه فوری دست و پنجه نرم کرد.