وینسلی بوتلی با وجود علاقه مندی منچستریونایتد، آینده خود را به بوروسیا مونشن گلادباخ متعهد می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد هنوز هیچ بازیکنی را برای اریک تن هاگ در این تابستان جذب نکرده است، با این حال، آنها ممکن است زیرکانه ترین حرکت این پنجره نقل و انتقالات را انجام داده باشند.

دن اشورث بالاخره از نیوکاسل یونایتد به تیم اولدترافورد پیوست. این مرد انگلیسی به دلایل زیادی به عنوان یکی از بهترین مدیران ورزشی فوتبال شهرت زیادی به دست آورده است، از جمله به دلیل تمایل او به شناسایی و جذب استعدادهای برتر.

با توجه به کار چشمگیر او در وست برومویچ آلبیون و برایتون اند هوو آلبیون، هواداران یونایتد می توانند انتظار داشته باشند که یونایتد در رقابت برای چشم انداز کیفیت در سراسر جهان باشد.

با این حال، به نظر می‌رسد که هواداران باید مدتی منتظر بمانند تا تأثیر اشورث را ببینند، زیرا یونایتد یک جواهر برتر در آکادمی بوروسیا مونشن گلادباخ را از دست داده است.

اوایل امروز، شخص مردم گزارشی را منتشر کرد که مدعی شد شیاطین سرخ در حال برنامه ریزی برای انتقال وینسلی بوتلی هستند.

بوتلی، 17 ساله، به عنوان یکی از مستعدترین استعدادها در آلمان ظاهر شده است و پس از به ثمر رساندن 21 گل در همین تعداد بازی در بوندسلیگا غرب زیر 19 سال، توجه بسیاری از خواستگاران را به خود جلب کرده است.

ادعا شده است که میچل فن درگاگ، دستیار مربی یونایتد، به کریستوفر ماندیانگو، مشاور بوتلی مراجعه کرده تا وضعیت این جوان را درک کند.

اکنون مشخص شده است که گلادباخ توانسته است این بازیکن و اطرافیانش را متقاعد کند تا به پیشرفت خود در مونشن گلادباخ ادامه دهند.

به گفته فابریزیو رومانو، بوتلی “به منچستریونایتد نمی‌پیوندد” زیرا قرار است قرارداد جدیدی با تیم بوندسلیگا امضا کند. انتظار می رود این مهاجم جوان این هفته قرارداد خود را با باشگاه فعلی خود نهایی کند.

با این حال، پنجشنبه برای هواداران یونایتد منفی نبوده است، زیرا کریستوفر ویوول کار خود را در اولدترافورد به عنوان مدیر استعدادهای جهانی باشگاه به طور موقت آغاز کرده است.

مدیر فنی سابق چلسی یکی دیگر از ذهن های بسیار تحسین شده فوتبال در اروپا است که به خاطر شناسایی ستاره های فردا شهرت دارد.

در دوران حضورش در گروه ردبول، این آلمانی در انتقال استعدادهایی مانند ارلینگ هالند، بنجامین سسکو و جوسکو گواردیول مشارکت داشت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.




https://thepeoplesperson.com/2024/07/04/winsley-boteli-to-commit-his-future-to-borussia-monchengladbach-despite-man-united-interest-282391/ منبع: