وینگر اسپانیایی تحت تاثیر قرار می‌دهد اما لیورپول از حذف جام حذفی جوانان رنج می‌برد – لیورپول اف سی

لیورپول در مرحله پنجم جام حذفی جوانان با مصدومیت و غیبت که منجر به شکست 2-0 خارج از خانه مقابل ایپسویچ زیر 18 سال شد، در مرحله پنجم حذف شد.

ایپسویچ زیر 18 سال 2-0 لیورپول زیر 18 سال

دور پنجم جام حذفی جوانان، جاده پورتمن
3 فوریه 2023

اهداف: مورگان 7′ 45+1′


پس از غلبه بر بورنموث و پورت ویل در دورهای قبلی، قرمزهای جوان با بابی کلارک به عنوان شروع کننده وارد پورتمن رود شدند، اما در غیر این صورت ترکیب تحت تاثیر غیبت قرار گرفت.

یک مشکل پیش از بازی باعث شد که Jayden Danns روی نیمکت باقی بماند و فولا اونانوگا هافبک زیر 16 سال در جلو به میدان رفت، در حالی که دفاع چپ Calum Scanlon در حمله نیز مورد نیاز بود.

سپس شروعی توهین آمیز بود، زیرا ایپسویچ تقریباً در عرض چند ثانیه پیش افتاد و سپس در دقیقه هفتم این کار را انجام داد و ریو مورگان به خانه شلیک کرد.

ایپسویچ، انگلستان - جمعه، 3 فوریه 2023: ترنس مایلز، کاپیتان لیورپول، تیمش را قبل از مسابقه دور پنجم جام حذفی جوانان بین تیم های زیر 18 سال ایپسویچ تاون و تیم زیر 18 سال باشگاه لیورپول در پورتمن رود هدایت می کند.  (عکس از استفان پاند/تبلیغات)

لیورپول موقعیت هایی داشت، از جمله از طریق کلارک و اسکنلون، در حالی که موقعیت دروازه بان وودی ویلیامسون تقریباً به ترنت کونه-دوهرتی اجازه داد تا یک ضربه سر را بزند.

اما درست همانطور که تیم مارک بریج-ویلکینسون در صعود به نظر می رسید، ایپسویچ ضربه ای مکش زد زیرا فرانسیس گیما توسط مورگان مغلوب شد و در وقت های تلف شده نیمه اول بازی را 2-0 کرد.

ایپسویچ زیر 18 سال 2-0 لیورپول زیر 18 سال

ایپسویچ، انگلستان - جمعه، 3 فوریه 2023: بابی کلارک لیورپول در جریان مسابقه دور پنجم جام حذفی FA جوانان بین Ipswich Town FC Under 18 و Liverpool FC Under 18 در پورتمن رود.  (عکس از استفان پاند/تبلیغات)

با دو گل عقب افتادن، تعجبی نداشت که ببینیم سرمربی از روی نیمکت به یک مهاجم طبیعی روی آورده است، در نیمه دوم به جای گیما، دانس به میدان رفت.

لیورپول بلافاصله خیلی بهتر شد و در عرض چند ثانیه پس از شروع مجدد کونه-دوهرتی تلاش خود را نجات داد، در حالی که معرفی الیجا گیفت قبل از ساعت، باعث شد که این نوجوان دو بار پشت سر هم به نزدیکی خود نزدیک شود.

گیفت، یک وینگر بلند قد و اسپانیایی الاصل که از هادرسفیلد به قرمزها پیوست، در تمام طول بازی تاثیرگذار بود، حرکت او قبل از اینکه خودش را در موقعیت های شوتزنی قرار دهد، فضا را برای هم تیمی ها باز کرد.

ایپسویچ، انگلستان - جمعه، 3 فوریه 2023: ترنس مایلز، کاپیتان لیورپول، زمانی که ایپسویچ گل دوم را در جریان بازی دور پنجم جام اتحادیه جوانان بین تیم زیر 18 سال ایپسویچ تاون و تیم زیر 18 سال باشگاه لیورپول در پورتمن رود به ثمر رساند، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از استفان پاند/تبلیغات)

زمانی که تامی پیلینگ در محوطه جریمه افتاد، به سرخ‌های جوان فرصت بزرگی برای بازگرداندن آنها داده شد، اما کاپیتان ترنس مایلز دید که پنالتی او مهار شد و تعدادی از مهاجمان ناامید شدند و از انجام ضربات نقطه‌ای ناامید شدند.

آنها بعداً توپ را در پشت دروازه داشتند، فقط برای اینکه دانس آفساید در نظر گرفته شود، با تساوی برای خروج لیورپول در جام حذفی.


لیورپول زیر ۱۸ سال: هیویتسون؛ دیویدسون، مایلز، هایس-گرین، گیما (دانز 46′)؛ لافی، پیلینگ، کلارک؛ Kone-Doherty، Scanlon، Onanuga (هدیه 56′)

زیرنویس های استفاده نشده: ترومن، پینینگتون، پیت، پنینگتون، موریسون

مسابقه بعدی: دربی (H) – لیگ برتر زیر 18 سال – شنبه، 11 فوریه، 12 بعد از ظهر (GMT)

https://www.thisisanfield.com/2023/02/spanish-winger-impresses-but-liverpool-suffer-fa-youth-cup-exit/ منبع: