وینگر لیورپول که آخرین بار در سال 2021 بازی کرد، به نظر می رسد که توجه آرن اسلات را به خود جلب کرده است – لیورپول اف سی

نزدیک به سه سال از اولین و تنها حضورش برای تیم اصلی لیورپول، هاروی بلر 20 ساله وینگر 20 ساله شانس بیشتری در پیش فصل دارد.

لیورپول یک هفته و نیم از اولین پیش فصل خود تحت هدایت آرن اسلات می گذرد و اکنون شاهد بازگشت دومینیک زوبوسلای و اندی رابرتسون به تیم بوده اند.

بعداً افرادی مانند ویرجیل ون دایک، ترنت الکساندر-آرنولد، آلیسون، الکسیس مک آلیستر، کودی گاکپو، داروین نونز، لوئیس دیاز و دیوگو جوتا به آنها خواهند پیوست.

با این حال، در حال حاضر، اسلات قوانین را بر روی تعدادی از جوانان اجرا می کند، زیرا او سرعتی پر جنب و جوش را در اولین جلسات خود به عنوان سرمربی حفظ می کند.

یکی از آنها بلر، وینگر آکادمی است که همچنان با تیم اصلی درگیر است در حالی که به نظر می رسد دیگران برای پیش فصل دوباره به رده های جوانان پیوسته اند.

برادفورد، انگلیس - سه‌شنبه، 5 دسامبر 2023: هاروی بلر لیورپول در جریان بازی جام حذفی لیگ فوتبال انگلیس در مرحله سی و دوم نهایی بین بردفورد سیتی AFC و تیم زیر 21 ساله لیورپول اف سی در دره پاراد.  (عکس از Ed Sykes/Propaganda)برادفورد، انگلیس - سه‌شنبه، 5 دسامبر 2023: هاروی بلر لیورپول در جریان بازی جام حذفی لیگ فوتبال انگلیس در مرحله سی و دوم نهایی بین بردفورد سیتی AFC و تیم زیر 21 ساله لیورپول اف سی در دره پاراد.  (عکس از Ed Sykes/Propaganda)

افرادی مانند تام هیل، جیمز نوریس و حتی جیدن دانز پس از فراخوان اولیه خود در هر جلسه حضور نداشته اند، اما بلر در تیم باقی مانده است.

البته اسلات همه مهاجمان ارشد خود را به جز یکی از دست داده است، اما نشان می دهد که هلندی و کادرش به اندازه کافی دیده اند که تصمیم بگیرند وینگر را در اطراف نگه دارند.

بلر از جمله افرادی بود که صبح روز سه شنبه در مرکز آموزشی AXA مشاهده شد، زیرا Szoboszlai، Robertson و Vitezslav Jaros دوباره به هم تیمی های خود پیوستند.

با توجه به اینکه گاکپو، نونیز و دیاز همگی انتظار می‌رود تور ایالات متحده را از دست بدهند – و جوتا پس از حضور در یورو 2024 با پرتغال با بازگشت دیرهنگام روبرو می‌شود – این احتمال وجود دارد که بلر در میان کسانی باشد که سفر می‌کنند.

این تقریباً سه سال از اولین بازی شگفت‌انگیز او برای تیم اصلی می‌گذرد، زمانی که یورگن کلوپ او را در مسابقه دور چهارم جام کارابائو با پرستون در اکتبر 2021 آغاز کرد.

پرستون، انگلستان - چهارشنبه، 27 اکتبر 2021: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در حالی که ناتانیل فیلیپس و هاروی بلر به بازی دور چهارم جام لیگ فوتبال انگلیس بین پرستون نورث اند اف سی و لیورپول در دیپ دیل نگاه می کنند، هواداران را تشویق می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)پرستون، انگلستان - چهارشنبه، 27 اکتبر 2021: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در حالی که ناتانیل فیلیپس و هاروی بلر به بازی دور چهارم جام لیگ فوتبال انگلیس بین پرستون نورث اند اف سی و لیورپول در دیپ دیل نگاه می کنند، هواداران را تشویق می کند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

سپس تنها 18 سال، بلر از جناح راست با تاکومی مینامینو در سمت چپ و دیووک اوریگی در جلو شروع کرد، قبل از اینکه در نیمه دوم کانر بردلی جایگزین او شد.

او هنوز به تعداد بازی های خود در بزرگسالان اضافه نکرده است و تعدادی از مصدومیت های ناگوار باعث شده فرصت های او در سطح آکادمی محدود شود.

تابستان گذشته، زمانی که او زمان تمرین خود را با تیم اصلی و زیر 21 سال سپری کرد، علاقه قرضی را از باشگاه های انگلیس و اسکاتلند جذب کرد.

اما پارگی مینیسک که نیاز به جراحی داشت، انتقال را رد کرد، در حالی که در ژانویه، در میان علاقه بیشتر دانمارک و بلژیک، نگرانی‌های مداوم تناسب اندام باعث شد که او در مرسی ساید بماند.

بلر احتمالاً در تابستان امسال دوباره خواستگارانی خواهد داشت، اما مطمئناً این احتمال وجود دارد که برند قدرتمند و آرام او در فوتبال هجومی، جایگاهی شگفت‌انگیز در زیر نظر اسلات کسب کند.

https://www.thisisanfield.com/2024/07/liverpool-winger-who-last-played-in-2021-looks-to-have-caught-arne-slots-eye/ منبع: