وینیسیوس به اتحادیه باز می گردد. اشتباه کردی آقای زیدان!

رئال مادرید امشب در ورزشگاه سیتی به مصاف این تیم می رود و برخلاف دو سال پیش، وینیسیوس را در ترکیب ثابت خود خواهد داشت.

او در آن تماس به زیدان قول داد که با تمام وجود در خدمت تیم خواهد بود و پس از آن هرگز واکنش منفی نسبت به نیمکت هایش نشان نخواهد داد. وینی هرگز نتوانست توانایی های واقعی خود را در دوران زیدان نشان دهد، اما او در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به ستاره ای کاملا متفاوت و تاثیرگذار تبدیل شده است و دیگر شبیه وینیسیوس نیست که به هدر دادن فرصت ها معروف بود.

با گذشت دو سال از شکست اتحاد و خاطره تلخی که برای وینی به جا مانده، او به این ورزشگاه بازخواهد گشت و امشب یکی از بازیکنان ثابت تیمش مقابل سیتیزن ها خواهد بود. این بار سیتی و رئال در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند و بازی رفت در منچستر برگزار می شود. آیا وینی شبی برای یادآوری خواهد داشت؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زیدان و وینیسیوس در اواخر فصل 2019-2019 با یکدیگر به مشکل خوردند. رئال که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-2 در خانه شکست خورد، برای جبران به منچستر رفت اما در نهایت باز هم با نتیجه 2-1 شکست خورد.


سرویس خبر شماره: 1821527 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 15:07 |
3,657 امتیاز خبر|

0نظرات

دو سال بعد خاطرات تلخ

روزها گذشت و وینیسیوس که از اتفاقات رخ داده متزلزل شده بود، برای جبران اشتباه خود و تقویت رابطه خود با تیم و مربی آنها اقداماتی انجام داد. زمانی که فصل تمام شد و وینیسیوس و زیدان هر دو در تعطیلات تابستانی بودند، بازیکن برزیلی تلفن را برداشت و با سرمربی فرانسوی خود تماس گرفت و از او پرسید که آیا موقعیت او روی نیمکت ربطی به تاریخچه ورزشگاه اتحاد دارد یا خیر.

قبل از بازی وقتی زین الدین زیدان ترکیب اصلی را در رختکن اعلام کرد و وینیسیوس متوجه شد که باید روی نیمکت بنشیند، واکنش منفی نشان داد. او در حالی که زیدان تاکتیکی صحبت می کرد، سرش را روی تلفن همراه خود نگه داشت و به زیزو توجهی نکرد. چهره وینیسیوس روی سکوهای ورزشگاه اتحاد نشان از یاس و درماندگی او داشت. وینی معتقد بود که می‌تواند به تیمش کمک کند، اما زیزو در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیم به او اعتماد نکرد و در عوض ادن هازارد را از خود دور کرد. زیزو البته خیلی سریع متوجه اشتباهش شد، اما عصبانی از رفتار وینیسیوس، حاضر نشد به او زمین بازی بدهد.