وینیسیوس می تواند رهبر رئال و برزیل باشد


سرویس خبر شماره: 2051418
7 جولای 1403 در 6:34 ب.ظ.
2.4K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

دیگو ریباس:

دیگو ریباس، بازیکن سابق تیم ملی برزیل به تمجید از وینیسیوس جونیور پرداخت و او را شایسته دریافت توپ طلا دانست.

وینیسیوس می تواند رهبر رئال و برزیل باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید فصل درخشانی را با حضور ستاره های برزیلی خود در خط حمله پشت سر گذاشت و نکته هیجان انگیز این است که آندریچ، دیگر ستاره برزیلی فصل آینده به جمع آنها اضافه خواهد شد. زمانی که بسیاری وینیسیوس جونیور را شایسته دریافت توپ طلا می دانستند، دیگو ریباس نیز از او حمایت کرد.

ریباس گفت: “وینیسیوس به خاطر عملکردش شایسته توپ طلا است. او نه تنها از نظر فردی بلکه در کار تیمی نیز عالی بود. او بازیکنی است که آماده رهبری هر تیمی است. او بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشت و به خوبی بازی کرد. او به عنوان یک شخص و به عنوان یک فرد درخشید. او قطعا بدون نیمار خوب بازی خواهد کرد، اما زمانی که با نیمار باشد عملکرد بهتری خواهد داشت.

2048348

ریباس درباره رودریگو گفت: رودریگو باید در رئال مادرید بماند. او خیلی خوب بازی می کند و به تازگی قهرمان لیگ قهرمانان شده است. او بازیکنی است که می تواند در هر پستی بازی کند و این به او برتری می دهد. “رئال مادرید همیشه تیمی با کیفیت بالا و قوی خواهد داشت بازیکنان و رقابت زیاد.”

2048349

دیگو ریباس همچنین در مورد آندریک اضافه کرد: “بازی کردن مهمتر از سن است. اگر سرمربی برزیل معتقد است آنچه آندریک در زمین ارائه می دهد برای او کافی است تا یک بازیکن بزرگ باشد، پس باید بازی کند. مهم نیست که او 17، 18 یا 30 سال دارد. اگر او آماده است، باید بازی کند. البته تصمیم اصلی با مربی است.»

مجله اخبار فوتبال خارجی