وینیسیوس: هواداران برزیل بیهوده منتظرند!


سرویس خبر شماره: 2051028
5 جولای 1403 ساعت 10:00 ب.ظ.
3.9 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

پس از تساوی ناامیدکننده مقابل کاستاریکا در افتتاحیه کوپا آمریکا، وینیسیوس جونیور با لحنی ناامید کننده هواداران برزیلی را با توقعات زیاد مورد تمسخر قرار داد.

وینیسیوس: هواداران برزیل بیهوده منتظرند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ستاره های تیم ملی برزیل در دیدار مقابل کاستاریکا از گروه D که در لس آنجلس برگزار شد به تساوی بدون گل اکتفا کردند. سلسائو علیرغم خط حمله درخشانی که ستاره‌های رئال مادرید وینیسیوس جونیور و رودریگو را به نمایش می‌گذارد، در برابر دفاع مستحکم کاستاریکا تلاش کرد و تنها 3 شوت از 19 شوت را انجام داد.

با وجود غیبت نیمار، بهترین گلزن تاریخ این تیم، مصدوم، هواداران برزیلی پس از فصل درخشان وینیسیوس در رئال مادرید، امید زیادی به این تیم داشتند. با این حال وینیسیوس از هواداران خواست تا نسبت به پیشرفت تیم صبور باشند و در عین حال از هم تیمی هایش خواست تا در دیدارهای پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشند.

2047711

وینیسیوس به خبرنگاران گفت: هر بار که برای تیم ملی بازی می کنم، سه یا چهار بازیکن روی من اثر گذاشته اند.

مربی جدید، بازیکنان جدید، همه چیز زمان می برد. هواداران ما می خواهند همه چیز سریع اتفاق بیفتد، اما ما آن را قدم به قدم پیش می بریم. مطمئنم در بازی بعدی خیلی بهتر خواهیم شد، زیرا اکنون شرایط را درک می کنیم. مسابقات، زمین و داورانی که می دانیم می توانیم پیشرفت کنیم، همچنین می دانم که چه کاری می توانم برای تیمم انجام دهم و پیشرفت کنیم.

با گل نخوردن برزیل، دوریوال جونیور سرمربی تیم با یک دوراهی تاکتیکی مواجه شد. او در نهایت در دقیقه 71 اندریک را جایگزین وینیسیوس جونیور کرد اما این تصمیم نتیجه مورد انتظار را به همراه نداشت. دوریوال توضیح داد: ما با او (وینیسیوس) در کناره ها تلاش کردیم و موفق نشدیم. سپس او را در زمین قرار دادیم و راهی پیدا نکردیم… او تحت مراقبت زیادی بود.

دوریوال نیز در همان زمان از ساوو برای رافینیا دعوت کرد، اما مشکلات تهاجمی برزیل همچنان پابرجا بود. دوریوال تاکید کرد: ما باید راه حلی پیدا می کردیم. سعی کردم تغییری ایجاد کنم. ما چندین راه حل را امتحان کردیم و چند موقعیت ایجاد شد، اما در نهایت در ضربات آخر موفق نشدیم.

بازی بعدی برزیل مقابل پاراگوئه که با نتیجه 2-1 مقابل کلمبیا شکست خورد، فرصتی برای جبران خواهد بود. این تیم برای صعود در مسابقات باید بر ناکارآمدی خط حمله خود غلبه کند و راهی برای تبدیل موقعیت های خود به گل پیدا کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی