ویژه برنامه مجلس برای سربازی

فروردین در پاسخ به اظهارات اسلامی، با یادآوری اینکه شرایط مالی تیم ملی اصلا خوب نیست، یادآور شد: شک نکنید این گمانه زنی از سوی آقای اسلامیان بوده است. از آقای تاج بپرسید شرایط خوب است یا خیر؟ مطمئن شوید که وضعیت خوب است و بهتر خواهد شد. ما تمام نیازهای تیم ملی را برآورده می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سربازی و طرح مجلس برای معافیت آنها تاکید کرد: در این مورد رضایت مردم برای ما مهم است. در صورت رضایت 100 درصدی جمعیت این کار را در دستور کار قرار می دهیم تا این بستگان از خدمت معاف شوند.
نتیجه خیلی مهم نیست، آنچه اهمیت دارد رضایت مردم از تلاش بازیکنان است. شما در بازیکنان می بینید که می توانند کارهایی را انجام دهند که هیچکس انتظارش را ندارد. در این مقطع تیم ملی آنقدر بازیکنان خوبی دارد که توقعات بالا رفته است.


سرویس خبر شماره: 1852606
18 نوامبر 1401 ساعت 04:09 |
437

0نقطه نظر

اگر رضایت 100% وجود داشته باشد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس درباره تعامل مجلس با سجادی، تذکر مجلس به وی و انتقادات و شایعات پیرامون استعفای وزیر ورزش و جوانان گفت: بعدا صحبت می کنیم. ما خودمان شایعه می گوییم پس باید آن را کنار بگذاریم و روی تیم ملی تمرکز کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در گفتگو با خبرنگاران درباره حمایت از تیم ملی گفت: بهترین خبری که می توانستیم داشته باشیم. این است که ممکن است هنوز چیزی تایید نشده باشد.” اما بازیکنان ملی باید مطمئن باشند که مجلس کاملا از تیم ملی حمایت می کند. همانطور که قبلاً استدلال کرده است. به گفته سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون حمایت ها تاکنون صددرصد بوده است. از این به بعد شک نکنید هر نتیجه ای که می گیریم در کنار تیم ملی خواهیم بود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس از امکان تصویب پیش نویس معافیت از خدمت فوتبالیست های ملی پوش خبر داد.

ویژه برنامه مجلس برای سربازی