ویکتور اوسیمهن: آنتونیو کونته تایید کرد که هدف مهاجم “استثنایی” منچستریونایتد قرار است تابستان امسال ناپولی را ترک کند – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


آنتونیو کونته، سرمربی جدید ناپولی تایید کرد که ویکتور اوسیمن، هدف مهاجم منچستریونایتد، تابستان امسال در مسیر انتقال است.

علاقه یونایتد به اوسیمن را می توان در تابستان گذشته جستجو کرد، زمانی که او و هری کین دو انتخاب برتر اریک تن هاگ برای رتبه نهم بودند.

نیازی به گفتن نیست که یک معامله هرگز از خط خارج نشد. این تا حدی به دلیل قیمت درخواستی بیش از حد ناپولی و همچنین عدم تمایل خود این بازیکن به ترک استادیوم دیگو آرماندو پس از ایفای نقشی حیاتی در فصل 2022/23 پر شور آنها بود که باعث شد آنها برنده اسکودتو شوند.

در فصل گذشته، اوسیمهن دید که اعداد او در مقابل دروازه با مشکل مواجه شد، زیرا ناپولی در تلاش بود تا عملکرد خوب خود را تکرار کند.

فوق ستاره نیجریه ای در 25 بازی سری آ 15 گل زد و 3 پاس گل داد.

اعتقاد بر این است که یونایتد تحسین خود را برای اوسیمن حفظ کرده است و با توجه به اینکه شیاطین سرخ در بازار برای یک طلسم قابل اعتماد برای حمایت از راسموس هوجلوند جوان هستند، پیوندها با بازیکن ناپولی دوباره ظاهر شده است.

گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد، حاکی از آن است که تیم اریک ده هاگ آماده است تا میسون گرین‌وود را به‌عنوان نقش‌آفرینی در هر معامله‌ای برای جذب اوسیمن به اولدترافورد وارد کند.

اگر یونایتد واقعاً مشتاق جذب این بازیکن 25 ساله است، اظهارات اخیر کونته باعث تشویق آنها در تعقیب آنها خواهد شد.

کونته برای اولین بار پس از انتصابش به عنوان سرمربی ناپولی با رسانه ها صحبت کرد و توضیح داد که با وجود اینکه اطمینان دارد بازیکنانی مانند خویچا کوارتسلیا، جیووانی دی لورنزو، فرانک آنگویسا و استانیسلاو لوبوتکا فروخته نخواهند شد، اما نمی تواند همین را بگوید. در مورد اوسیمن

سرمربی سابق چلسی و تاتنهام خاطرنشان کرد: “تا آنجا که به اوسیمن مربوط می شود، همانطور که من به خوبی از وضعیت کوارا، دی لورنزو، آنگویسا، لوبوتکا اطلاع داشتم، که در مورد آنها حق وتو مطلق قرار داده ام.”

با این حال، من می دانم که وضعیت در مورد اوسیمن چگونه است. من می دانم که توافقاتی وجود دارد، که وضعیتی متفاوت از بقیه است. من فقط می توانم کمک کنم.»

او بازیکنی در بالاترین سطح، استثنایی است، اما من نمی توانم وارد هیچ بحثی شوم زیرا این بخشی از توافقات قبلی است که به وضوح به من گفته شده است.

روزنامه نگار اورلیو کاپالدی نیز در پادکست دانکن کسلز صحبت کرد و اعتراف کرد که اوسیمن واقعاً به دنبال یک ماجراجویی جدید دور از ناپل است.

کاپالدی خاطرنشان کرد: محتمل ترین مقصد برای روملو لوکاکو ناپولی است زیرا آنتونیو کونته او را می خواهد، آنها رابطه بسیار خوبی با هم دارند. و آنها در مورد اوسیمن صحبت می کنند، زمانی که کونته با ناپولی قرارداد امضا کرد، از قبل می دانست که اوسیمن خواهد رفت.

اورلیو دی لورنتیس بلافاصله به اوسیمن گفت، از قبل هماهنگ شده بود که او ناپولی را ترک کند، بنابراین آنها نمی توانستند روی او حساب کنند و کونته بلافاصله لوکاکو را درخواست کرد.

اینکه یونایتد برای اوسیمن جذب شود یا نه تقریباً به قیمت او بستگی دارد. در طول پنجره ای که قهرمانان 20 بار انگلیس باید در هزینه های خود محتاطانه عمل کنند تا از نقض مقررات PSR جلوگیری کنند، بعید است که در موقعیتی باشند که فقط با یک ستاره پول کلان را دریافت کنند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/28/victor-osimhen-antonio-conte-confirms-exceptional-man-united-striker-target-set-to-leave-napoli-this-summer-282137/ منبع: