و مسی؟ شما باید خدا را به خاطر او شکر کنید

وی با انتقاد از رفتار هواداران پاری سن ژرمن گفت: هواداران پاری سن ژرمن بازیکنانی مثل مسی و نیمار را توجیه می کنند که دستمزد زیادی می گیرند اما باخت به رئال که من با آن مشکلی ندارم، اما آنها نمی خواستند بازی را ببرند؟ این چیزی است که طرفداران باید ابتدا به آن توجه کنند. مسی و چند خرید جدید دیگر پاری سن ژرمن هنوز راه خود را از این تیم جدا نکرده اند، اما مطمئنا قهرمان لیگ خواهند شد. شما در مورد بازیکنی (مسی) صحبت می کنید که به تازگی به پاری سن ژرمن پیوسته است. پاری سن ژرمن هرگز در تاریخ خود چنین بازیکنی نداشته است، بهتر است قدردان باشیم، از لئو حمایت کنیم و او را له نکنیم. امسال یا سال آینده، این بازیکنان لحظات بزرگی را به شما هدیه خواهند داد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

سسک فابرگاس که برای لیونل مسی در بارسلونا بازی می کرد، به روزنامه اسپانیایی مارکا گفت که لیونل مسی توسط هواداران پی اس جی هو شده است. من هم در نیوکمپ بودم. می دانم چه بر سر پاری سن ژرمن آمد. هواداران می خواهند یک لحظه پرتنش با بازیکنان ایجاد کنند. هواداران در طول بازی از شما حمایت می کنند و وقتی اسم شما را صدا می زنند خیلی خوب است، اما چیزی که من در آن روز در پی اس جی دیدم زشت بود، وقتی نیمار توپ را فاش کرد توسط هوادارانش مورد تمسخر قرار گرفت یا وقتی آنها (مسی، نیمار، وینالدوم) آنها را لمس کردند. توپ را هو کردند.”


سرویس خبر شماره: 1817091 |
08 فروردين 1401 ساعت 20:19 |
586 |

0نظرات

سسک فابرگاس:

سسک فابرگاس از رفتار هواداران پی اس جی نسبت به لیونل مسی انتقاد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرانجام مسی تابستان امسال پس از سال ها حضور در نیوکمپ بارسا را ​​ترک کرد و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن رفت.

با این حال، همه چیز مطابق برنامه آرژانتینی پیش نرفت و او نتوانست درخششی را که با پیراهن بارسا در پایتخت فرانسه پوشیده بود، تکرار کند. اوضاع تا جایی پیش رفت که بسیاری از هواداران پی اس جی او و نیمار را در پارک دو پرنس پس از حذف تیم از لیگ قهرمانان اروپا پس از قبول شکست مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی، هو کردند.
مسی در 18 بازی در لیگ فرانسه با پیراهن جدید خود فقط دو گل به ثمر رسانده است و نتوانسته برای این تیم بدرخشد.