پاتریس اورا بهترین دوست من در منچستریونایتد بود

ما به هم نزدیکتر شدیم و دوستیمان بیشتر شد. پاتریس اورا یکی از بهترین دوستان من شده است. او شخصیت متفاوتی داشت و بیشتر برون گرا بود، اما من آدم بسیار آرامی بودم که در کنار او لحظات خوشی را سپری می کردم. پاتریس گاهی به کره جنوبی می آمد و در جاهای دیگر هم با هم آشنا می شدیم. ما همیشه پشت تلفن شوخی می‌کردیم و داشتن دوست صمیمی با فرهنگ متفاوت واقعاً خوب است.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

پارک جی سونگ ستاره کره ای و سابق منچستریونایتد از پاتریس اورا به عنوان دوست نزدیک خود در این باشگاه نام برد.

پاتریس اورا بهترین دوست من در منچستریونایتد بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پارک جی سونگ دوران درخشانی در منچستریونایتد داشت و تحت هدایت سرالکس فرگوسن بهترین بازیکن آسیایی تاریخ این باشگاه شد. حالا پارک در مصاحبه ای مدعی شده است که در دوران حضورش در اولدترافورد با پاتریس اورا رابطه نزدیکی داشته و همیشه با مدافع فرانسوی معاشرت داشته است.

پارک جی سونگ گفت: “وقتی به گذشته نگاه می کنم، چیزهای بسیار عجیبی رخ داد. پس از تمرین، من و پاتریس اورا بازی های ویدئویی انجام دادیم. بازی اول را بردم و اورا که بسیار عصبانی بود، از من خواست بازی کنم. دوباره و این دوستی ما از کجا شروع شد، ناگهان یک روز قبل از شروع بازی، من و او با هم گرم شدیم و پس از آن همچنان با هم بودیم، چه در اتاق غذاخوری چه در هواپیما، همیشه با هم می نشینیم و با هم وقت می گذرانیم.


سرویس خبر شماره: 1845675
07 اردیبهشت 1401 @ 10:44 ق.ظ |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پارک جی سونگ: