پاتریس اورا درگیر درگیری پس از ادعای “مسخره” کارکنان من سیتی – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

مرد فرانسوی ادامه داد: «بنابراین نزدیک آمدم و گفتم: «چرا فریاد می‌زنی، چرا اینقدر آشفته‌ای؟» او گفت چون سال گذشته گفتم آنها خودشان را **** کردند، به همین دلیل به مادرید باختند.

مفسر سپس افزود. “پیشنهاد این بود که پاتریس اورا منچسترسیتی را به خاطر باخت به منچستریونایتد در این فصل مسخره می کرد. «پیشنهاد همین است. هنوز هم ادامه دارد.»

بلافاصله پس از سوت پایان، در حالی که تیم میزبان پیروزی حماسی 4-0 خود را جشن می گرفت، مدافع چپ فرانسوی ناگهان در گفتگوی داغ با یکی از تیم پشتی پپ گواردیولا مشاهده شد.

دقایقی بعد اورا به طور غیرمنتظره ای در پخش CBS از بازی ظاهر شد و به پنل پس از بازی از جمله جیمی کاراگر، میکا ریچاردز و تیری هنری پیوست.


پاتریس اورا اسطوره منچستریونایتد درگیر یک درگیری شدید درون زمین با یکی از اعضای کادر فنی منچسترسیتی پس از شکست رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا.

اورا با پوشیدن یک کت و شلوار کاملا قرمز متمایز، در نزدیکی اتاقک های تیم ایستاد و با مانل استیارته، مربی سیتی بیش از یک دقیقه بحث کرد تا اینکه در نهایت دو مرد با هم دست دادند.

کاراگر در ادامه پرسید که چه اتفاقی افتاده است و اورا توضیح داد. “او به من نگاه می کرد، او شبیه بود [pointing aggressively] “این برای شماست، این برای شماست.”

این حادثه در ابتدا توسط تیم بی‌بی‌سی 5 زنده ضبط شد، و مفسر اصلی جان موری در ابتدا گفت: «پاتریس اورا، که امشب در تلویزیون کار می‌کند، آیا کسی چیزی گفته است…»

تعدادی از هواداران من سیتی در رسانه های اجتماعی اظهار نظر کردند: “چرا این دلقک @Evra در اتحاد… از من سیتی متنفر است اما از حضور در بازی امشب بسیار خوشحالم… چه شوخی است.”

مجری عبده بلافاصله عذرخواهی کرد و به Evra گفت: “ممیز خیلی خوب پیش نمی رود زیرا ما به این نمایش بدگویی نمی کنیم. پوزش آمریکا.»

https://thepeoplesperson.com/2023/05/18/patrice-evra-involved-in-confrontation-after-allegedly-mocking-man-city-staff-264133/ منبع:

در آن زمان، دیگر کارشناسان از قبل به زبان انتخابی اورا با پوشش هنری پشت مجری کیت عبدو، ناخوشایند نگاه می کردند. ریچاردز سعی کرد اظهار نظر کند، اما اورا بلافاصله پاسخ داد. “چون این حقیقت است میکا، من مرد صادقی هستم، من رک هستم.”

هنگامی که در نهایت تقابل پایان یافت، توجه دوباره بر سیتی متمرکز شد، سیتی که برای دومین بار در سه فصل صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت و در 10 ژوئن در استانبول به مصاف اینترمیلان سیمئونه اینزاگی خواهد رفت.

موری ادامه داد: “من فکر می کنم این دستیار مورد اعتماد پپ گواردیولا است که در آنجا با پاتریس اورا صحبت می کند.” “و چند نفر باید وارد عمل شوند.”