پاتر: شما دیگر نمی توانید از این خریدها شکایت کنید.

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی آن تیم مقابل فولام، گفت که خریدهای بزرگ زمستانی برای تیمش هیجان انگیز است، اما چالش جدیدی را برای کادر فنی نیز ایجاد خواهد کرد.

پاتر: شما دیگر نمی توانید از این خریدها شکایت کنید.

بازی قبلی چلسی روز شنبه 21 ژانویه برابر لیورپول بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید. پاتر و تیمش 12 روز از آن زمان تا حالا وقت داشته اند و اکنون امیدوارند با ارائه عملکرد بهتر نسبت به بازی های قبلی مقابل فولام، هواداران را برای ادامه فصل امیدوار کنند.

آیا زیاش از بازگشت به چلسی خوشحال است؟
حکیم امروز صبح با ما برگشت و تمرین کرد. او یک فوتبالیست حرفه ای است و شرایط را درک می کند. زیاش برای چلسی ثبت نام کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا در خانه به مصاف فولام می رود. مردان گراهام پاتر در حال حاضر با 20 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و فولام هفتم است.


سرویس خبر شماره: 1868275
13 فوریه 1401 @ 23:53 |
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

عملکرد هیجان انگیز چلسی در روز مهلت نقل و انتقالات
من سرمربی هستم، بنابراین زیاد درگیر جزئیات روز پایانی نیستم. روی تمرین بعدی و آماده کردن تیم برای بازی مقابل فولام تمرکز کردم. من آنقدر در فوتبال بودم که می دانستم بعضی چیزها را نمی توان کنترل کرد و روز آخر نتوانستم به عنوان مربی کاری انجام دهم. زمانی که قرارداد انزو به پایان رسید متوجه شدم و از این بابت بسیار خوشحالم زیرا او بازیکنی منحصر به فرد است.

انتخاب لیست بازیکنان برای لیگ قهرمانان؟
ما هنوز برای تصمیم گیری زمان داریم، اما می دانیم که باید با چه بازیکنانی صحبت کنیم.

الان چلسی بازیکن کم داره؟
من دیگر نمی توانم شکایت کنم. هیجان انگیز است اما برای من و کادر فنی یک چالش است. ما بازیکنان خوب زیادی داریم و باید فضایی ایجاد کنیم که بتوان رقابت سالمی ایجاد کرد. فقط یازده نفر می توانند بازی کنند اما همه باید آماده باشند و از تیم حمایت کنند.

بازی با فولام
فولام فصل فوق العاده ای داشته است. به کادر فنی این تیم و به خصوص مارکو تبریک می گویم. بازیکنان فولام نیز کار بزرگی انجام داده اند و به شایستگی به این رتبه دست یافته اند.

کنفرانس خبری گراهام پاتر امروز همانطور که انتظار می رفت تحت الشعاع عملکرد فوق العاده چلسی در نقل و انتقالات زمستانی و اضافه شدن ستاره هایی مانند انزو فرناندز قرار گرفت.

1797687

نظر پاتر در مورد انزو فرناندز؟
کارهای اداری و ثبت قراردادها و از این قبیل کارها انجام شود. اسپانیایی من خوب نیست و انگلیسی انزو هم خیلی خوب نیست. اما رفع خواهد شد. انزو یک مرد جوان تاثیرگذار است و ما مشتاقانه منتظر همکاری با او هستیم.

جدایی جورجینیو و انتقال به آرسنال؟
در طول مدتی که با او کار کردم، متوجه شدم جورجینیو یک فرد منحصر به فرد است. دستاوردهای او در این باشگاه عالی است. اما گاهی اوقات مجبور می شوید تصمیماتی بگیرید که ممکن است همه را خوشحال نکند. او می خواست خانواده اش راحت تر باشند و انتقال جورجینیو به نفع همه بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی