پاتر نه، چلسی سرمربی استمفوردبریج را اخراج کرد


سرویس خبر شماره: 1896778
29 مارس 1401 @ 5:24 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

چلسی سرمربی استمفوردبریج را با 30 سال تجربه به درخواست تاد بولی، مالک آمریکایی این باشگاه، بدون ارائه دلیلی برای این تصمیم، اخراج کرد.

پاتر نه، چلسی سرمربی استمفوردبریج را اخراج کرد

در میان خاطرات هواداران چلسی، گریفین به بهار 2008 برمی گردد. سرمربی استمفوردبریج که در بازی تیمش مقابل منچستریونایتد کنار گذاشته شد، با پاتریس اورا ستاره سابق شیاطین سرخ روبرو شد و سپس با تونی، مربی بدنسازی یونایتد درگیری شدیدتری داشت. استرادویک

1834192

باشگاه چلسی دلیل برکناری این مدیر باسابقه ورزشگاه را اعلام نکرد و این موضوع تعجب هواداران را برانگیخت. روزنامه دیلی میل مدعی شده است که چلسی قصد ندارد توضیحی در این خصوص بدهد زیرا در سیاست های جدید باشگاه قید شده است که تصمیمات کادرفنی نباید با توضیحات رسانه ای همراه باشد.

1834191
گریفین، سرمربی سابق استمفوردبریج که امروز پس از 30 سال حضور در چلسی برکنار شد.

جیسون گریفین، مدیر استمفوردبریج، 30 سال است که این سمت را در اختیار دارد و در بین هواداران و ستاره های فعلی و سابق چلسی، چهره ای محبوب است. چلسی امروز گریفین، دستیارش و پسرش را اخراج کرد.

تاد بولی که در ماه می گذشته مالکیت باشگاه چلسی را در قراردادی به ارزش 5 میلیارد دلار به دست آورد، در طول این مدت تغییرات زیادی در کادرفنی و مدیریتی در باشگاه ایجاد کرده است و اخراج گریفین نیز در همین چارچوب خواهد بود. تاکنون چند تن از اعضای هیات مدیره، اعضای مدیریت و کادر پزشکی و اعضای کمیته فنی باشگاه جای خود را به چهره های جدید داده اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گریفین از سال 2003 به عنوان مدیر استمفورد بریج منصوب شد. او به همراه تیم بزرگی متشکل از ده ها همکار، مسئولیت مراقبت و نگهداری از مسابقات و زمین های تمرینی مختلف در مجموعه ورزشی چلسی در استمفورد بریج را بر عهده داشت. از این گذشته، او مسئولیت اداره مجموعه تمرینی Cobham and Kingsmeadow را بر عهده داشت که متعلق به باشگاه چلسی است.