پاداش صد هزار دلاری در انتظار خاتون بام است


سرویس خبر شماره: 2048685
26 ژوئن 1403 در 8:56 ق.ظ.
103 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش مهمی را برای تیم های حاضر در اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا اعلام کرد.

پاداش صد هزار دلاری در انتظار خاتون بام است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم خاتون بم که با پیروزی مقابل ملوان به عنوان قهرمانی بانوان دست یافت، خود را برای حضور در رقابت های مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا که برای اولین بار برگزار می شود، آماده می کند.

این رقابت ها با حضور 22 تیم آغاز می شود که البته تاکنون 8 تیم حضور خود را در مرحله گروهی آغاز کرده اند و 14 تیم دیگر برای کسب چهار سهمیه باقی مانده در پلی آف به رقابت خواهند پرداخت.

اما کنفدراسیون فوتبال آسیا سورپرایز جالبی داشت و اعلام کرد که هر 12 تیم حاضر در مرحله گروهی حداقل یکصد هزار دلار پاداش برای همه تیم ها دریافت خواهند کرد و در آینده ممکن است با موفقیت تیم ها این رقم افزایش یابد.

AFC در این باره نوشت:
ویترین هیجان انگیز فوتبال باشگاهی زنان در سطح بالا، لیگ قهرمانان آسیا همچنین دارای یک کیف جایزه جذاب خواهد بود: هر باشگاهی که در مرحله گروهی شرکت می کند حداقل 100,000 دلار آمریکا دریافت خواهد کرد که بسته به آن بودجه اضافی در دسترس است. در مورد رتبه بندی نهایی آنها، این بدان معنی است که اولین قهرمانان تورنمنت معتبر می توانند انتظار داشته باشند تا 1.3 میلیون دلار پاداش دریافت کنند.

به این ترتیب بانوان خاتون بام در صورتی که به سلامت از مرحله پلی آف عبور کنند، بیش از پنج میلیارد تومان جایزه ویژه با نرخ فعلی دریافت می کنند و در صورت وصول می تواند بودجه باشگاه را تعدیل کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی