پاداش لیگ: بایرن نام ناگلزمن را خط زد

در صورت قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا، جولیان ناگلزمن پاداشی دریافت نخواهد کرد. این همان بندی است که در قرارداد او آمده است.

پاداش لیگ: بایرن نام ناگلزمن را خط زد


سرویس خبر شماره: 1938249
28 مه 1402 در 4:27 ب.ظ
3.8K |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در قرارداد ناگلسمان با بایرن مونیخ بندی وجود داشت مبنی بر اینکه در صورت قهرمانی بایرن در لیگ آلمان به او پاداش می دهند اما حالا که مونیخی ها ناگلسمان را اخراج کرده اند به او پاداشی نمی دهند.

به هر حال، پس از اخراج از بایرن، هیچ خبری از این باشگاه نمی تواند برای ناگلزمن غافلگیر کننده باشد. چون او آنقدر شگفت زده شد که از این باشگاه اخراج شد.

1876809

ناگل زمان که چیزی نمیدانست از شنیدن خبر اخراجش شوکه می شود و می پرسد: “شوخی میکنی؟”
بایرن پس از باخت 2-1 مقابل لورکوزن تصمیم به اخراج ناگلزمن گرفت. در این زمان، این تیم برتری 9 امتیازی خود را از دست داده بود و دورتموند با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار گرفت. البته توخل، جانشین ناگلسمن کار بزرگی انجام نداد و با بایرن از لیگ قهرمانان و جام حذفی کنار کشید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فولکر استروث، مدیر برنامه ناگلزمن، اتفاقات اخراج مربی آلمانی را اینگونه به یاد می آورد: “در رستورانی در کلن بودم که یک روزنامه نگار با من تماس گرفت و گفت: “این خیلی زود با جولیان اتفاق افتاد!” گیج شده بود، از خبرنگار می پرسد چه اتفاقی افتاده و پاسخ می شنود: «هنوز نمی دانی؟ یولیان اخراج شده و توخل مربی جدید است!»

در حال حاضر بایرن با یک امتیاز برتری نسبت به دورتموند در صدر جدول قرار دارد و دو هفته مانده به پایان بوندس لیگا.