پاداش یک میلیاردی AFC برای قهرمان ایران!


کد اطلاعات: 2048588
25 ژوئن 1403 در 6:20 ب.ظ.
8.9 هزار |

4نقطه نظر

کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاتون انگیزه داد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا خاتون بام به عنوان تنها نماینده ایران در بازی های آسیایی، او نیز جایزه ویژه حضور در این بازی ها را دریافت خواهد کرد.

پاداش یک میلیاردی AFC برای قهرمان ایران!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین دوره رقابت های لیگ قهرمانان بانوان آسیا شهریور ماه سال جاری آغاز می شود. این مسابقات با حضور 22 تیم برگزار می شود و خاتون بام قهرمان لیگ یک بانوان ایران نیز به عنوان نماینده فوتبال بانوان ایران در این رقابت ها حضور خواهد داشت. اما نکته قابل توجه این است که طبق اطلاعات لو رفته تنها حضور در مرحله گروهی این مسابقات برای هر تیم 100 هزار دلار جایزه به همراه خواهد داشت و در صورت صعود هر تیم طبیعتا این جوایز افزایش می یابد!

مسابقه خاتون با حضور 13 تیم برای حضور در مرحله گروهی

همانطور که در ابتدای این گزارش آمده است؛ این مسابقات با حضور 22 تیم برگزار می شود اما قبل از مرحله گروهی چهارده تیم در مرحله مقدماتی به مصاف هم می روند. بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قهرمانان هشت کشور برتر آسیا بر اساس رده بندی بهترین تیم های ملی بانوان آسیا یعنی قهرمان لیگ های ژاپن، کره شمالی، استرالیا، چین و جنوب. کشور کره. ، ویتنام، فیلیپین و چین تایپه مستقیماً وارد مرحله گروهی می شوند. با توجه به رده بندی تیم ملی بانوان ایران در رده دوازدهم آسیا، نماینده ایران برای صعود به مرحله گروهی وارد مرحله مقدماتی می شود.

خاتون بام در این مرحله باید با قهرمانان 13 کشور رقابت کند. قهرمانان لیگ تایلند، ازبکستان، میانمار، هند، اردن، لائوس، هنگ کنگ، مالزی، نپال، امارات، سنگاپور، بوتان و عربستان سعودی در مرحله مقدماتی به مصاف خاتون خواهند رفت و در 3 گروه چهار تیمی به مصاف هم خواهند رفت. در نهایت سران این سه گروه و همچنین دومین تیم برتر به مرحله گروهی صعود می کنند و خاتون بام نیز شانس زیادی برای خروج از گروه خود خواهد داشت اما برای اینکه نظر بهتری در این مورد داشته باشید، شما باید منتظر قرعه کشی این مرحله باشیم تا حریفان نماینده کشورمان مشخص شوند.

2006347

مراسم قرعه کشی این مرحله قرار است ششم تیرماه برگزار شود و خاتون بام حریفان خود را بشناسد.

جایزه 100000 دلاری برای شرکت شما در مرحله گروهی

اما بر اساس اطلاعات منتشر شده، 12 تیمی که موفق به حضور در مرحله گروهی شده اند؛ آنها حداقل 100000 دلار آمریکا پاداش دریافت خواهند کرد که با پیشرفت و شرکت در مرحله حذفی این پاداش افزایش می یابد. در نهایت قهرمان این مسابقات به عنوان اولین تیم بانوان موفق به فتح قاره کهن شد. پاداشی معادل 1.3 میلیون دلار دریافت می کند!

گفتنی است با توجه به تجربه خوب خاتون در سال گذشته و فرمت آزمایشی این مسابقات که با رقابت با نمایندگان استرالیا، کره جنوبی و ازبکستان همراه بود؛ احتمال حضور خاتون در مرحله گروهی و در بین 12 باشگاه برتر آسیا اصلا کم نیست و این تیم می تواند این پاداش 100 هزار دلاری را دریافت کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی