پاداش 100 میلیون تومانی پرسپولیس برای شکست هوادار



لیگ برتر کشورمان یکی از پرهیجان ترین فصل های خود را پشت سر می گذارد و برای تیم های مدعی شکست در به ظاهر ضعیف ترین دیدارهای این لیگ می تواند به باخت و حسرت تبدیل شود. فوتبال باشگاهی ایران به اوج خود رسیده و کیفیت توام با رقابت حساس این لیگ، طرفداران مستطیل سبز را به این رقابت ها میخکوب کرده است.

با توجه به پر فراز و نشیب بودن وضعیت امتیازی سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز، رقابت اصلی برای قهرمانی بین دو رقیب سنتی خواهد بود.

استقلال با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار دارد اما پرسپولیس با یک امتیاز کمتر از آنها عقب است.

به عبارت دیگر فاصله یک امتیازی این دو رقیب دیرینه راهی جز برد در هر بازی برای آنها باقی نمی گذارد و کوچکترین اشتباه یا لغزش ممکن است به قیمت یک سال تلاش برای تیم تمام شود. این رقابت شدید و حساس فقط در زمین انجام نمی شود.

رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول رده بندی و فاصله بسیار کم دو تیم باعث شد تا هفته های پایانی لیگ برتر با حساسیت زیادی دنبال شود. همین مشکل با ادعاهای خارج از زمین و توسط مقامات سرخابی همراه بود که در پرونده اخیر آبی ها از دو مدیر رقیب شکایت کردند.

در واقع دو تیم استقلال و پرسپولیس در داخل زمین و رقابت در خارج از زمین رقابت سختی دارند و بر این اساس سران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند با جوایز، انگیزه جدیدی برای شاگردان اسمار ویرا ایجاد کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای دیدار این تیم و هواداران 100 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته بودند.

باشگاه پرسپولیس اخیراً به یک کنسرسیوم بانکی فروخته شد و رضا درویش برای دریافت مبلغ پاداش یا درصد قرارداد بازیکنان و اعضای تیم مشکلی ندارد و یا حداقل در این مرحله نخواهد داشت.

از طرفی مسعود شجاعی و شاگردانش در هفته های اخیر ثابت کرده اند که به راحتی نتیجه را به تیم دیگری منتقل نمی کنند. نباید فراموش کرد که دیدار طرفداران در ورزشگاه دستگردی تهران بدون تماشاگر برگزار می شود و تیم پرسپولیس حمایت و تشویق تماشاگران خودش را ندارد. بنابراین دادن جایزه ویژه می تواند انگیزه بیشتری به بازیکنان و پرسپولیسی ها بدهد.

بیشتر بخوانید: عکس داستانی خاص از علیشاه و بیرانوند برای یکدیگر



سرویس داخلی اخبار فوتبال