پاریس و مرهم کوچکی بر شکست تلخ مونیخ

شاگردان کریستوف گالیته در 20 دقیقه ابتدایی نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. برست در دقیقه 25 می توانست آنها را غافلگیر کند اما سرخیو راموس روی یک پاس خطرناک از سمت چپ در زمان مناسب تکل می زند و بازیکن حریف را به کرنر می فرستد.

میزبان با این حال در دقیقه 43 توسط فرانک هونورات گل تساوی را به ثمر رساند که دروازه تک به تک دوناروما را باز کرد تا بازنده به رختکن رفت. پس از این گل بازی برای دقایقی به دلیل پرتاب یک جسم دودزا به زمین متوقف شد.

1831316

در دقیقه 75 نونو مندز یک ضربه سر خوب از مدافع حریف گرفت و با دروازه بان تک به تک شد اما ضربه او دقیق نبود و به بیرون رفت. در حالی که حملات پاریس بی نتیجه بود و سوت پایان بازی به تساوی رسید، کیلیان امباپه در نهایت توانست برای دومین بار قفل دروازه حریف را باز کند. او روی پاس خوب لیونل مسی در دقیقه 90 با دروازه بان تک به تک شد و پس از دریبل زدن، توپ را وارد دروازه کرد تا تیمش با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.

1831314
1831317
همکاری مسی و امباپه در دقایق پایانی منجر به کسب بیست و یکمین پیروزی فصل در پاریس شد تا این تیم 66 امتیازی فاصله خود را با مارسی رتبه دوم به 11 امتیاز افزایش دهد و اندکی از تلخی باخت به بایرن بکاهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شاگردان گالیته در دقیقه 63 می خواستند گل دوم را به ثمر برسانند که دوناروما با یک پرواز زیبای پاس به فضای خطرناک بازیکن حریف را قطع کرد. 4 دقیقه بعد نوبت به درخشش دروازه بان حریف بود که ضربه مسی را از پشت محوطه جریمه با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن در هفته بیست و هفتم لیگ 1 فرانسه با نتیجه 2-1 مقابل برست میزبان پیروز شد تا حال و هوای شکست بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان را از بین ببرد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی 66 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و 11 امتیاز از تیم دوم به برتری خود ادامه داد.

1831313

گل اول این دیدار پس از مهار ناقص شوت راه دور امباپه و ریباند کارلوس سولر توسط مارکو بیزو به ثمر رسید که او توپ را به سقف دروازه کوبید و دیگر جایی برای دروازه بان حریف باقی نگذاشت.


سرویس خبر شماره: 1895251
21 مارس 1401 در 01:55
نمایش 3K |

0نقطه نظر

11 امتیاز در صدر جدول رده بندی

پاری سن ژرمن با نتیجه 2-1 برست میزبان را شکست داد.

پاریس و مرهم کوچکی بر شکست تلخ مونیخ

پاریسی که پس از شکست مقابل بایرن مقابل حریف پایین‌ترش دوست نداشت متوقف شود، نیمه دوم را تهاجمی‌تر آغاز کرد و به دنبال گل اول بود. مسی در دقیقه 55 با یک ضربه خوب از پشت محوطه جریمه فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

برست که در ضد حملات ماهر بود، در دقیقه 57 فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر لیلیان برازیر از کنار دروازه دوناروما به بیرون رفت. دقایقی بعد امباپه در موقعیت تک به تک موقعیت طلایی را از دست داد تا نتیجه 1-1 باقی بماند.

1831312

کیلیان امباپه در دقیقه 26 موقعیت خوبی در محوطه جریمه داشت اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف به بیرون رفت. پس از این موقعیت، پاریس به تدریج بر بازی مسلط شد و در نهایت موفق شد در دقیقه 37 دروازه میزبان را باز کند.

1831315