پاری سن ژرمن برای اخراج نیمار مصمم است/ جانشین ستاره برزیلی مشخص شد

پاریسی ها در تابستان 2017 با شکستن رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان و پرداخت 222 میلیون یورو نیمار را جذب کردند و قرار بود این بازیکن 30 ساله که یکی از پردرآمدترین بازیکنان این تیم است، به عنوان بازیکن اصلی تبدیل شود. قطعه ای در راه فتح لیگ قهرمانان برای پاری سن ژرمن، پروژه ای که تیم پاریسی نتوانست به آن دست یابد.

پاری سن ژرمن همچنان قصد دارد نیمار را از لیست خود حذف کند و جایگزین او را انتخاب کرده است.

به گزارش ال ناسیونال، پاری سن ژرمن آماده شنیدن پیشنهادات برای نیمار فوق ستاره برزیلی خود است و حتی کریستوفر نکونکو از لایپزیگ را به عنوان جانشین او در نظر گرفته است.

پاری سن ژرمن برای اخراج نیمار مصمم است/ جانشین ستاره برزیلی مشخص شد



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پاریسی ها برای اینکه نیمار را تحت فشار قرار دهند خواهان جذب نکونکو 24 ساله اهل لایپزیگ هستند. انکونکو که در آکادمی جوانان پاریس پیشرفت کرد، در فصل گذشته با زدن 35 گل و ارائه 19 پاس گل در 50 بازی به یک ستاره هیجان انگیز در لایپزیگ تبدیل شده است. پاریسی ها حتی حاضرند برای بازگرداندن بازیکن فرانسوی به پارک دو پرنس، نزدیک به 100 میلیون یورو به تیم آلمانی بپردازند.

نیمار اکنون در لیست نقل و انتقالات پاریس قرار دارد. الخلیفی چند هفته است که پیشنهاداتی برای او دریافت می کند و ترجیح می دهد تابستان امسال او را بفروشد. با این حال، از آنجایی که این بازیکن هنوز 3 سال از قراردادش باقی مانده است، پی اس جی نمی تواند او را مجبور به جدایی کند. در این صورت، بهتر است به یکی از پردرآمدترین بازیکنان خود اجازه دهند نیمکت را گرم کند.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن می گوید میلیون ها یورویی که برای جذب این بازیکن خرج کرده «ممکن است هدر رفته باشد»، به خصوص اکنون که تحت الشعاع کیلیان امباپه و لیونل مسی قرار گرفته و محبوبیتی ندارد. با هواداران تیم