پاری سن ژرمن برای جذب ژائو نئوس هدف منچستریونایتد تلاش می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

منچستریونایتد بعد از ظهر چهارشنبه پس از متقاعد کردن لنی یورو برای پیوستن به پروژه آنها به جای منتظر ماندن برای انتقال رویایی خود به رئال مادرید، خبرساز شد.

مدافع میانی لیل اکنون در منچستر حضور دارد و آماده نهایی کردن انتقالش به یونایتد است. رهبری INEOS از طرفداران باشگاه برای تضمین خدمات یکی از بهترین استعدادهای جوان اروپا پیش از مادرید، لیورپول و پاری سن ژرمن تمجیدهای زیادی دریافت می کند.

سلسله مراتب باشگاه مطمئناً برای جذب یورو و رفع مشکلات دفاعی آنها خوب عمل کرده است. با این حال، به نظر می رسد PSG خودش سخت تلاش می کند تا ستاره خود را به خدمت بگیرد – João Neves، که مدت هاست در رادار یونایتد بوده است.

اخیرا، The Peoples Person گزارشی را منتشر کرد که مدعی شد پیشنهاد 70 میلیون یورویی یونایتد و پاری سن ژرمن برای اعجوبه بنفیکا رد شده است.

تیم پرتغالی تاکنون تنها راهی را برای خواستگاران Neves پیشنهاد کرده است که او را به خدمت بگیرند این است که بند فسخ 120 میلیون یورویی او را به خدمت بگیرند.

با این حال، گزارش ها از فرانسه حاکی از آن است که قهرمان لیگ 1 مصمم است برای جذب بازیکن ملی پوش پرتغالی تلاش کند.

طبق گزارش L’Équipe، پاری سن ژرمن به تلاش های خود برای جذب این هافبک دفاعی 19 ساله سرعت بخشیده است.

این روزنامه ادعا می کند که غول های فرانسوی با آغاز مذاکرات از طریق واسطه ها، در تلاش برای دستیابی به توافق برای این بازیکن هستند. جالب است که پیشنهاد آنها هنوز در منطقه 70 میلیون یورو باقی مانده است.

پاری سن ژرمن امیدوار است که راه حلی سریع پیدا کند. این در حالی است که نئوس منتظر تصمیم بنفیکا است.

باید دید واکنش یونایتد به آخرین تلاش های پی اس جی چه خواهد بود. در حال حاضر، به نظر می رسد که تیم لیگ برتری قبل از انجام حرکتی ملموس برای تقویت خط هافبک خود، فروش را در اولویت قرار داده است.

کازمیرو همچنان مورد توجه باشگاه های لیگ برتر عربستان است. در همین حال، یونایتد پیشنهادی از فولام برای اسکات مک تومینای دریافت کرد.

گفته می شود که باشگاه مستقر در لندن پیشنهاد 17 میلیون پوندی خود را در اوایل پنجره نقل و انتقالات رد کرد. در حال حاضر، آنها در حال بررسی ارائه پیشنهاد بهبود یافته برای ملی پوش اسکاتلندی هستند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/17/paris-saint-germain-pushing-to-sign-man-united-target-joao-neves-282930/ منبع: