پاری سن ژرمن به فکر بازگشت مارکوس رشفورد ستاره منچستریونایتد است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


حتی موفقیت در فینال جام حذفی نیز نمی تواند این واقعیت را بپوشاند که منچستریونایتد یک فصل فاجعه بار را پشت سر گذاشت و این باشگاه در حالی که رکوردهای ناخواسته زیادی را در این روند شکسته بود، پایین ترین رتبه خود را در تاریخ لیگ برتر ثبت کرد.

سرمربی اریک تن هاگ توسط چندین ستاره مشهور خود از جمله مارکوس راشفورد ناامید شد که بهترین رکورد دوران حرفه ای خود را با 30 گل در اولین فصل هلندی با 8 گل در کل فصل گذشته دنبال کرد.

جدای از فرم ضعیف او در مقابل دروازه، کم تلاشی مانکونیایی ها در زمین و جنجال های متعدد خارج از زمین باعث شد که هواداران و سرمربی به شدت از فارغ التحصیل آکادمی ناامید شوند.

تن هاگ به خصوص پس از اینکه چراغ سبز برای یک قرارداد پنج ساله جدید نشان داد، تحت تأثیر قرار نگرفت، اما این بازیکن خیلی زود پس از امضای قرارداد ضربه گیر، خود ناسازگار خود را آشکار کرد.

فصل ناامید کننده راشفورد

او در اوایل فصل بعد از شکست دربی در حالی که قبل از بازی جام حذفی بعد از بیرون رفتن با تکیلا بند ۱۲ ساعته شب قبل، مریض بود، دیده شد.

ملی پوش انگلیسی در حال حاضر 26 سال دارد و باید وارد دوران اوج خود شود، اما در عوض بارها و بارها فصلی عالی را با یک کمپین خسته کننده دنبال کرده است و گزارش شده است که INEOS در صورت دریافت پیشنهادی به اندازه کافی بزرگ آماده فروش است.

راشفورد، به نوبه خود، با مالکان جدید و همچنین مدیر دیدار کرده است تا بفهمد آینده او کجاست. گفته می شود که او ناامید است که در باشگاه دوران کودکی خود بماند.

حالا Talksport فاش کرده است که خواستگاران طولانی مدت پاری سن ژرمن آماده هستند تا در صورت دریافت چراغ سبز از بازیکن، دوباره وارد رقابت برای امضای مهاجم شوند.

در گذشته، راشفورد با غول های پاریسی معاشقه می کرد، اما پس از آن قرارداد پرسود جدیدی امضا کرد. با توجه به اینکه کیلیان امباپه دیگر در پارک دو پرنس حضور ندارد، پاری سن ژرمن به طور جدی در حال بررسی گزینه های جایگزین است و آماده جذب بازیکن انگلیسی است.

اما آنها می خواهند مطمئن شوند که راشفورد نیز قبل از ادامه کار، همین انگیزه را برای آمدن به پاریس دارد. با توجه به محدودیت بودجه یونایتد، INEOS به دنبال فروش بازیکنان برای تکمیل این مقدار است.

پاری سن ژرمن به راشفورد بازگشت

talkSPORT می‌گوید: «پاریس سنت ژرمن در تابستان امسال به فکر جذب مارکوس راشفورد خواهد بود. این قابل درک است که غول های فرانسوی می توانند علاقه خود را افزایش دهند اگر تشویق شوند که ستاره منچستریونایتد آماده انتقال است.

پاری سن ژرمن مدت هاست که رشفورد را تحسین می کند و با توجه به آینده نامشخص او در اولدترافورد، می تواند به دنبال انتقالی باشد.

“در حالی که منچستریونایتد فعالانه به دنبال فروش مهاجم نیست، شیاطین سرخ می توانند برای کمک به جمع آوری سرمایه برای خریدهای جدید، پیشنهادی هنگفت با پول داشته باشند.”

این بازیکن انگلیسی که در یورو 2024 تیم گرت ساوتگیت را از دست داد، ارزش بازاری آن 60 میلیون یورو است. ترانسفرمارکت و دیدن اینکه چگونه سر جیم رتکلیف با این وضعیت برخورد می کند، جالب خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/27/paris-saint-germain-considering-returning-for-man-united-star-marcus-rashford-282109/ منبع: