پاری سن ژرمن پا به رقابت گذاشت/ حمله پاریسی ها به دروازه بزرگ منچستریونایتد

اریک تناخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ، مشتاق است دوباره با فرنکی دی یونگ، ستاره سابق آژاکس در اولدترافورد متحد شود. با این حال، این بازیکن 25 ساله تمایلی به پیوستن به باشگاهی ندارد که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشد.



سرویس اخبار فوتبال خارجیپاری سن ژرمن پیشنهادی برای جذب فرنکی دی یونگ، بازیکن مورد نظر منچستریونایتد ارائه کرده است.

بارسلونا تمایل خود را برای ترک فرنکی دی یونگ در طول پیش فصل به وضوح اعلام کرده است. هافبک هلندی در هر سه بازی دوستانه غول کاتالان به عنوان بازیکن تعویضی ظاهر شد و حتی به عنوان مدافع میانی بازی کرد.

به گزارش سایت ال ناسیونال، پاری سن ژرمن برای جذب این هافبک پیشنهادی 60 میلیون یورویی ارائه کرده است. ناصر الخلیفی، مدیرعامل این باشگاه پاریسی از طرفداران ستاره سابق آژاکس و بازیکن فعلی بارسلونا است.

مسئولان بلوگرانا به او اطلاع داده اند که زمان بازی او کاهش می یابد و در صورت ماندن در این باشگاه نمی تواند در پست هافبک مورد علاقه خود بازی کند.

به نظر می رسد که بارسلونا مجبور است راه خود را از هافبک هلندی دی یونگ جدا کند تا صورتحساب دستمزد خود را کاهش دهد و برای پرداخت بدهی ها، قراردادهای جدید و بازیکنان جدید جذب کند.

پاری سن ژرمن پا به رقابت گذاشت/ حمله پاریسی ها به دروازه بزرگ منچستریونایتد

گفته می شود منچستریونایتد آماده است 80 میلیون یورو برای خدمات این بازیکن هلندی هزینه کند. این باشگاه به شدت به تقویت هافبک نیاز دارد زیرا پل پوگبا و نمانیا ماتیچ ماه گذشته تیم را ترک کردند.

با این حال، وضعیت مالی وخیم بارسلونا آنها را مجبور کرد تا راه خود را با برخی از دارایی های ارزشمند خود جدا کنند. باشگاه تابستان امسال آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه، رافینیا و روبرت لواندوفسکی را به خدمت گرفت و برای متعادل کردن شرایط باید چند بازیکن را بفروشد.

فرنکی دی یونگ در سال 2019 با مبلغ 75 میلیون یورو از آژاکس به بارسلونا پیوست. او در سه فصل گذشته به طور منظم برای بارسا بازی کرده است و یکی از اعضای برجسته ترکیب اصلی ژاوی در فصل 2021-22 بود.