پاسخی در خور نگرانی شدید هواداران سپاهان و استقلال

* بازی مقابل هواداران پرسپولیس حس خوبی دارد
مصلح در پایان از بازگشت به ورزشگاه آزادی و بازی مقابل پرسپولیسی ها صحبت کرد و صحبت هایش را اینگونه به پایان رساند: هواداران پرسپولیس همیشه با من رفتار خوبی داشته اند. بازی کردن در مقابل آنها حس خوبی دارد. هوادارانی هستند که من را تشویق کردند. سرما و گرما زمانی که در پرسپولیس بودم، در هر صورت این عشق دو طرفه است و امیدوارم بتوانم همیشه قدردان زحمات آنها باشم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

*احساس می کنم شرایط لیگ برتر منجر به احتکار قدرت شده است
سوال بعدی شایان مصلح که در سپیدرود خوش درخشید و بعدها در پرسپولیس و سپاهان بازی کرد، درباره کیفیت لیگ بیست و دوم و رقابت فشرده در نقاط مختلف جدول بود. مصلح پاسخ دیگری به این سوال دارد: ببینید لیگ مشخص است، الان چند سالی است که 6-7 تیم بالای جدول هستند و بیشترین هزینه را دارند، طبیعی است که 6-7 تیم باشند. در بالای جدول 3 تیم بالای جدول سه تیمی هستند که در بین این 6-7 تیم بیشترین پول را خرج می کنند.گفتن این حرف من را جذاب یا غیر جذاب نمی کند اما احساس می کنم یک چیز قطعی است. به عبارت دیگر، اگر در ابتدای فصل به کسی بگویید که کدام تیم از نظر شما اول تا ششم خواهد شد، همه همان 6 یا 7 تیمی را که در حال حاضر در صدر جدول رده بندی هستند نام خواهند برد. افزایش قدرت یعنی بازیکنان خوب در این تیم ها این کار را انجام می دهند و الان خیلی کم پیش می آید که تیم های دیگر بتوانند در این مسابقات و این 6.7 تیم شرکت کنند. امسال قهرمانی و سهمیه حساس تر شده است. سقوط تیم ها شاید لیگ را جذاب تر کرده باشد.”

* نه اینکه تیم بعد از آقای قلانوی دچار افت شد
از شایان مصلح درباره جدایی از امیر قلعه نویی و حضور سعید الهاوی پرسیدیم. وی در پاسخ به این سوال گفت: بعد از رفتن آقای قلانوی آقای الهوی را می شناختند. شرایط مثل قبل است و اینطور نیست که بگوییم تیم آقای قلانوی دچار افت شده است. به هر حال آنها سرمربی تیم بودند. الان تیم زیر نظر اوست و تیم را خوب می شناسند و با جو آشنا هستند. ما این چند هفته را خیلی از دست دادیم. از آن دو باخت و دو تساوی می توانستیم دو برد و دو مساوی کنیم و نتایج متفاوت می شد. فکر می کنم بدشانسی بود.”

1869798


سرویس خبر شماره: 1934647
11 مه 1402 در 07:12 ب.ظ
49 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

مصلح: گل گهر دچار افول نشده است.

امیدوارم طلسم آزادی شکسته شود
سوال بعدی مصلح درباره گل نخوردن گل گهر در بازی هایی بود که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و اینکه آیا این موضوع را نوعی سرنوشت می دانست یا با توجه به کیفیت خوب گل گهر؟ او در پاسخ با خنده ای تلخ گفت: «در این صورت ما برای استقلال و پرسپولیس بدشانسی آورده ایم. امیدواریم این طلسم شکسته شود.»

1869800

*تیم همان تیم است و فرم یکسانی دارد
سوال بعدی شایان مصلح در مورد نتایج گل گهر در بازی های اخیر بود و او در پاسخ به این سوال توضیح داد: شرایط تیم از نظر روحی خوب است، در این چند بازی فکر می کنم شانس نیاوردیم، در لحظه آخر. گل زدیم در بازی با ذوب آهن الکی نتیجه را دادیم یا مثلاً در همان بازی می توانستیم نتیجه را عوض کنیم نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم اما متاسفانه نشد. تیم همان تیم است و فرم یکسانی دارد، اما در آن چند هفته بدشانس بودیم و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال گل گهر در دیدار رفت در ورزشگاه آزادی و مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های حذفی جام حذفی با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت که بهترین تیم نیمه دوم و نیمه دوم بود. یکی از گل هایی که او در نیمه اول به ثمر رساند، اما این تلاش برای بازگشت به بازی کافی نبود.

مدافع چپ تیم فوتبال گل گهر می گوید بزرگترین هدف این تیم در سه هفته باقی مانده کسب مقام چهارمی در لیگ برتر است.

پاسخی در خور نگرانی شدید هواداران سپاهان و استقلال

سعید پشتش به من بود و سرم شکست
شایان مصلح در این دیدار با بانداژ سر به کار خود پایان داد. از او درباره برخوردی که منجر به شکستگی سرش شد، پرسیدیم که او پاسخ داد: با سعید صادقی برخورد کردم. اول سعید با پاش اشتباه کرد بعد چیزی ندید و دستش محکم به سرم خورد. پشتش به من بود و نمی توانست مرا ببیند. قسمتی از سرم پاره و شکسته بود. نیاز به بخیه داشت ولی من نه. در حال حاضر با بانداژ هستم. اما چیز خاصی نیست.”

1869797

* دیر به خود آمدیم
شایان مصلح که دیروز مدافع چپ گل گهر بود و یکی از پرتلاش ترین بازیکنان این تیم در جریان بازی بود، صحبت هایش را درباره این بازی اینگونه آغاز کرد: می دانستیم بازی سختی در ورزشگاه آزادی و مقابل پرسپولیسی ها داریم. اما همانطور که انتظار می رفت بازی سخت شد و نیمه اول را باختیم دیر به خود آمدیم و متاسفانه دو گل خورده در نیمه اول هوا کار را برای ما سخت کرد اما در نیمه دوم فوق العاده بودیم. خیلی حمله کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، فشار زیادی به پرسپولیس وارد کردیم، اما متأسفانه نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم، امیدوارم بتوانیم به لیگ برتر برسیم.

*ما برای شخصیت و شهرت خود بازی می کنیم
سوال بعدی شایان مصلح در مورد توجه شدید هواداران استقلال و سپاهان به عملکرد گل گهر در سه هفته اخیر و به خصوص در بازی ماقبل آخر سیرجانی ها مقابل پرسپولیس بود. او در پاسخ به این سوال که گلگر برای خودش بازی خواهد کرد، خاطرنشان می کند: اصلا اینطور نیست، ما داریم برای شخصیت، جایگاه و آبروی خودمان بازی می کنیم، به هر حال چهارمی برای ما خیلی مهم است. تیم چهارم احتمالاً سهمیه آسیایی را کسب خواهد کرد.» ما به برتری نیاز داریم و برای کسب حداکثر امتیاز به میدان می رویم و امیدوارم به هدف خود برسیم.

*دستیابی به مقام چهارم بزرگترین هدف ماست
از شایان مصلح خواستیم بعد از هفته ها و ماه ها رتبه چهارم لیگ را پایین بیاورد و به رقابت با تراکتور و مس رفسنجان برای کسب این عنوان ادامه دهد. وی با بیان اینکه همه بازیکنان تیم به دنبال کسب رتبه چهارم هستند، تصریح می کند: با این حال ما تیمی بودیم که از ابتدای فصل جزو بهترین تیم ها بودیم و در صدر جدول، دوم، سوم و. .. هفته ها چهارم بودیم ولی هفته قبل به تراکتور رتبه چهارم دادیم اما امیدواریم از این سه مسابقه چهارمی را ببریم کسب مقام چهارم و سهم آسیا بزرگترین هدف ماست مهم و امیدوارم به این هدف برسیم. “