پاسخ بایرن به درخواست جدایی گنابر: امیدواریم بماند

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در پاسخ به سوالی درباره تمایل این بازیکن برای ترک باشگاه گفت: “او بازیکنی است که برای ما بسیار ارزشمند است، هواداران او را دوست دارند و ما دوست داریم او را در باشگاه داشته باشیم. “ما امیدواریم که او اینجا با ما بماند.”
با این حال، چندین منبع خبری آلمانی و انگلیسی ادعا کرده اند که این بازیکن ممکن است به شمال لندن بازگردد و فصل آینده برای آرسنال بازی کند.
با این حال، تردیدها در مورد جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن و شایعه پیوستن او به بارسا، می تواند گنابری را کمی منتظر قدم بعدی خود کند و به بایرن فرصت دیگری برای پیوستن به این تیم تا پایان قراردادش بدهد. با این حال، بایرن ممکن است حاضر نباشد ریسک ترک باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد بپذیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821463 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 11:20 |
1,161 |

0نظرات

سرژ گنابری ستاره بایرن مونیخ به طور جدی در حال بررسی جدایی از این تیم است.

قرارداد گنابری با بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان می رسد و گفته می شود این بازیکن هنوز تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه نگرفته است.
در طول چهار فصل حضور در آلیانس آرنا، این بازیکن با بایرن قهرمان بوندسلیگا و همچنین با آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.
با این حال شایعات زیادی در مورد تصمیم و تمایل بازیکن سابق آرسنال برای جدایی از بایرن به گوش می رسد و دلیل اصلی آن تمایل این بازیکن برای بازی در پست مهاجم است که فرصت بازی در آن را نخواهد داشت. بایرن.