پاسخ به امتناع بارسا جانشین بوسکتس از سوسیداد نمی آید

صحبت های او بدون شک پاسخی به بارسلونا است. زوبیمندی در حال حاضر تا سال 2015 با سوسیداد قرارداد دارد و درخواست او برای تمدید زودهنگام به این معنی است که هافبک اسپانیایی آماده است تا از تلاش های سایر باشگاه ها برای جذب او جلوگیری کند. به این ترتیب بارسا باید برای جایگزینی بوسکتس جور دیگری فکر کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1846424
11 اکتبر 1401 @ 23:25 |
4.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه اسپورت اخیرا شایعات مبنی بر تصمیم بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس را تایید کرده و گفته است که باشگاه کاتالانی برای این منظور مارتین زوبیمندی، ستاره جوان اسپانیایی و ملی پوش سوسیداد را در نظر گرفته است.

این روزنامه شایعات مربوط به جانشین بوسکتس را تایید کرده و می گوید که اولین هدف بارسلونا برای پرکردن پست او مارتین زوبیمندی از سوسیداد است. این هافبک دفاعی که به تیم ملی اسپانیا دعوت شده بود مورد توجه مدیران بارسا قرار گرفت و آنها برای جذب او مصمم هستند.

اسپورت می گوید بوسکتس قصد تمدید قراردادش با بارسا را ​​ندارد و احتمالا این باشگاه را ترک کرده و راهی آمریکا خواهد شد تا فوتبالش را در لیگ MLS ادامه دهد. این روزنامه معتقد است اولین گزینه بوسکتس در آمریکا اینتر میامی خواهد بود.

اما ذوبمندی در این باره نظر دیگری دارد. او امروز در گفت و گو با رادیو کادنا سیر گفت: شرایط خوبی در سوسیداد دارم و قصدم تمدید قرارداد است و هدفم فقط سوسیداد است.

در اسپانیا شایعه شده است که مارتین زوبیمندی هدف بارسلونا برای جایگزینی سرخیو بوسکتس است، اما صحبت های اخیر بازیکن سوسیداد نشان می دهد که او تمایلی به پیوستن به بارسلونا ندارد.

پاسخ به امتناع بارسا  جانشین بوسکتس از سوسیداد نمی آید