پاسخ به یک ابهام؛ گلزن مقابل استقلال؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی گل گهر مقابل استقلال با توجه به اتفاقاتی که در تعطیلی آن بازی در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان رخ داد، یکی از جنجالی ترین بازی های فصل بیست و دوم لیگ بیست و دوم بود که حواشی آن همچنان ادامه دارد.
اما جدای از این حواشی، در 90 دقیقه شاهد یک بازی جذاب بودیم که در نیمه اول با گل محمد محبی و برتری استقلال و در نیمه دوم با گل مهدی تیکدری به پایان رسید که دو تیم را به تساوی کشاند. دقیقه 59 قبل از پنالتی یاماگا. .
یکی دیگر از ابهامات این بازی گل مهدی تیکدری بود که چند روز بعد از این بازی گمانه زنی هایی مبنی بر گلزنی اریک بایناما به گوش می رسید اما بررسی تصاویر اسلوموشن این صحنه نشان می دهد که ضربه مدافع راست گل گهر پس از واکنش ناقص حسین بوده است. حسینی او وارد دروازه شده بود که اریک بیناما برای ضربه زدن به آن حمله کرد اما او هم موفق به ضربه زدن نشد تا به نام مهدی تیکدری به ثمر برسد.
مهدی تیکدری یکی از شاخص ترین بازیکنان زمین مقابل گل گهر و استقلال بود، به خصوص در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم و قبل از اینکه رضا میرزایی از طریق ساپینتو وارد زمین شود، سمت چپ خط دفاع استقلال را با مشکل مواجه کرد و در موقعیتی. جایی که دو سه تا موقعیت خوبی به دست آورد و در نهایت در دقیقه 59 توانست دروازه استقلال را باز کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گل گهر در شرایطی موفق شد دروازه استقلال را باز کند که اریک باینما رد کمی روی آن گذاشت.

پاسخ به یک ابهام؛  گلزن مقابل استقلال؟


سرویس خبر شماره: 1846535
12 مه 1401 در 5:01 ب.ظ
3.8K |

3نقطه نظر