پاسخ تند گواردیولا به یونایتد؛ وقتی با بارسلونا نابودت کردم هیچکدومتونو ندیدم!

اخبار فوتبال خارجی –

چند روز پیش پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد به شدت پپ گواردیولا را مورد انتقاد قرار داد و او را عامل ناکامی اخیر منچسترسیتی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا و شکست مقابل رئال مادرید دانست. او گفته بود که گواردیولا نمی تواند با بازیکنان “شخصی” کار کند و بازیکنان فقط برای پول به منچسترسیتی می روند.

دیمیتار برباتوف نیز به شدت از پپ انتقاد کرد و گفت که سیتیزن ها در اروپا شخصیتی ندارند و به همین دلیل گواردیولا و تیمش در اروپا شکست خوردند.

پپ پاسخ قاطعانه ای به دو اسطوره منچستریونایتد داد که تا به حال با کسی اینطور رفتار نکرده اند و همیشه محترمانه بوده اند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سرمربی منچسترسیتی به انتقادات پاتریس اورا و دیمیتار برباتوف دو بازیکن سابق منچستریونایتد واکنش شدیدی نشان داد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویارویی تیمش مقابل وستهم صحبت کرد و گفت که در زمان مدیریت بارسلونا، زمانی که آنها منچستریونایتد را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند، چنین شخصیت یا هویتی را در بازیکنان سابق شیاطین سرخ در هیچ یک از دو تیم ندیده بود. نهایی او گفت: وقتی با آنها بازی کردیم و با بارسلونا آنها را نابود کردیم، چنین شخصیتی را در آنها ندیدم. وقتی دائماً به فینال می رسیم، باورنکردنی است زیرا به پایان می رسیم و این مهم است. در بازی های گذشته بیش از 20 گل زده ایم. ما شخصیت فوق العاده ای داریم. شخصیت کاری است که در پنج سال گذشته هر سه روز یک بار در تمام مسابقات انجام داده ایم. لیورپول می تواند سه جام باقیمانده را در این فصل کسب کند. شاید آنها فقط یک جام را ببرند. اما نمی توان گفت که آنها شخصیتی ندارند.”