پاسخ جالب وحید امیری به دلیل خروج لوکادیا از ایران/ انتقاد نکنید!

وحید امیری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل گل غرسیرجان در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود که بازیکنان ما در این هفته توانستند با تمرکز زیاد و تلاش زیاد سه امتیاز مهم را کسب کنند. و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

امیری در مورد اینکه لوکا دیا گفته هم تیمی هایم می دانند چرا از پرسپولیس رفتم، گفت: نمی دانم چرا از تیم رفت و نمی دانم اما به نظر او احترام می گذارم و نمی دانیم، انتقاد نکنیم. در پرسپولیس همه باید با عشق و با تمرکز بازی کنند، اگر ذهن بازیکن حتی کمی درگیر باشد نمی تواند به تیم کمک کند. امیدوارم او همچنان در زندگی خود موفق باشد. پرسپولیس نشان داده که به بازیکن متکی نیست. امروز دوباره این مشکل را نشان دادیم. هر بازیکنی که لباس این تیم را بپوشد باید در اختیار تیم باشد.

بازیکن پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: هنوز برای صحبت درباره قهرمانی زود است و بازی به بازی پیش می رویم.

وی در خصوص جدایی چند بازیکن از پرسپولیس مانند لوکادیا و ادامه روند خوب این تیم در لیگ گفت: پرسپولیس است، به زور نمی توان کسی را در تیم نگه داشت. بازیکن باید با جان و دل و راضی و خوشحال با پرسپولیس بازی کند. بازیکنانی که در تیم حضور دارند تمام تلاش خود را می کنند تا پرچم باشگاه را بالا نگه دارند. بازیکنی که تیم را ترک کرد می خواست برود و ما دوست داشتیم او در تیم بماند اما نمی توانیم او را به خاطر جدایی از تیممان سرزنش کنیم و نمی خواهیم خیلی وارد این پرونده شویم.

وی در مورد اینکه آیا تیم نیاز به تقویت دارد یا خیر، گفت: صحبت من در این مورد نیست، کادر فنی و مدیریتی باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال