پاسخ جیانیس به طرفدار Warriors که او را در GS می خواهد

با تمام حرکات بازیکنان و تیم سازی فوق العاده در چند سال گذشته، چیزی شبیه به بدنامی در مورد برخی از افراد وجود دارد که میراث خود را با تعقیب حلقه خدشه دار می کنند. به نظر می رسد که جیانیس از ایده تیم شدن با استف کوری شیفته است، اما احتمالاً نمی خواهد در گروه کسانی قرار گیرد که خشم طرفداران را برانگیخته اند.

اما گیانیس انگار می خواهد خودش را بگیرد از گیجی بیرون می آید و لبخندش محو می شود. سپس سرش را تکان می دهد “نه” و به دوربین نگاه می کند و می گوید: “من آن جور آدمی نیستم.”

جیانیس این قدرت را دارد که برخی از تصمیمات آنها را برای آنها بگیرد. او واجد شرایط امضای قرارداد بلندمدت با میلواکی خواهد بود، اما گزارش شده است که انجام این کار اصلاً چیز قطعی نیست. سوالاتی نه تنها در دادگاه وجود دارد، بلکه حق رای دادن نیز تحت مالکیت جدید است.

ناشناخته‌های زیادی برای باکس در تابستان وجود دارد. مایک بودن هولزر، سرمربی تیم در دوران حضورش موفق بود، اما اوایل این ماه اخراج شد و تنها دو سال از کسب عنوان NBA فاصله داشت. مسائل مربوط به سقف دستمزد وجود دارد که باید با آنها برخورد شود، زیرا آنها یکی از لیست های گران قیمت کل لیگ را دارند.

باکس نیز می تواند تغییراتی را در هسته خود مشاهده کند. Antetokounmpo، Khris Middleton و Jrue Holiday همگی قرار است در فصل آینده حدود 40 میلیون دلار درآمد کسب کنند و میلواکی ممکن است علاقه مند به کاهش بخشی از این حقوق باشد.



https://sportslens.com/news/watch-giannis-responds-to-warriors-fans-asking-him-to-come-to-gs/ منبع:

جیانیس آنتتوکومپو و میلواکی باکس تصور کردند که در این مرحله در نبرد برای برتری در کنفرانس شرق ریشه دوانده اند. اما به دلیل نمایش ناامید کننده آنها در دور اول مقابل میامی هیت، MVP سابق زمان دارد تا به چند سوال هواداران از طریق رسانه های اجتماعی پاسخ دهد.

به نظر می رسد که جانیس در حال فکر کردن به بازی برای جنگجویان است

میدونم که جیانیس نه گفت اما یه جورایی لبخند زد 👀 (h/t user92583969237496/TT) pic.twitter.com/jUGJ95zaZG

“یکی گفت لطفا به رزمندگان بیایید”

حداقل الان نه.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


بنابراین وقتی جیانیس اخیراً در یک پخش زنده ظاهر شد، با کامنت‌های معمول “بیا برای تیم من بازی کن” از طرفداران بمباران شد. یکی از آنها طرفدار وریرز بود و به یونانی فریک گفت که بیاید و در گلدن استیت بازی کند.