پاسخ خواهر رونالدو به پرتغالی; نمک بلد نیستم!

این روزها من را شگفت زده نمی کند. پرتغالی ها روی بشقابی که از آن می خورند تف می کنند. اینجا همیشه اینطور بوده است. پس وقتی کسی از خاکستر برمی خیزد و بنا می کند; مردم عصبانی می شوند. من همیشه با تو هستم، پادشاه من. آرام”.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیمار، بی روح و بسیار ناسپاس؛ اینها صفاتی است که خواهر کریستیانو رونالدو پس از باخت شب گذشته این تیم مقابل اسپانیا به هواداران تیم ملی پرتغال که به انتقاد از برادرش پرداختند. اختصاص داده.


سرویس خبر شماره: 1845655
06 مهر 1401 ساعت 22:27 |
5.8K |

4نقطه نظر

کاتیو آویرو خواهر کریستیانو رونالدو در پستی اینستاگرامی از برادرش دفاع کرد و نوشت: “کریستیانو خانواده و دوستدارانش را در کنار خود دارد. کسانی که همیشه بی قید و شرط در کنار او خواهند بود.”

شب گذشته کریستیانو چندین موقعیت کلیدی پرتغال را برای گلزنی هدر داد تا پرتغالی ها شانس خود را برای صعود به نیمه نهایی لیگ ملت ها از دست بدهند. در پایان بازی، هواداران پرتغالی در شبکه های اجتماعی حملات شدیدی را علیه او انجام دادند و بسیاری از آنها این سوال را مطرح کردند که آیا رونالدو باید به یک بازیکن ثابت تیم ملی ادامه دهد و از ابتدا زمین را شروع کند، فقط به خاطر نام او؟

خواهر کریستیانو رونالدو هواداران پرتغالی را متهم کرد که از باخت دیشب پرتغال مقابل اسپانیا لذت نبردند و از آنها انتقاد کرد.

پاسخ خواهر رونالدو به پرتغالی;  نمک بلد نیستم!

کریستیانو رونالدو پس از نمایش ضعیفش در بازی شب گذشته تیم ملی کشورش مقابل اسپانیا که با از دست دادن پرتغالی همراه بود، با انتقادات زیادی مواجه شده است. خواهر او امروز از کریستیانو دفاع کرد و گفت مهم نیست منتقدان چه می گویند او همچنان بهترین فوتبالیست جهان است.