پاسخ درویش به تمدید با گئورگی گلسیانی


سرویس خبر شماره: 2051395
7 جولای 1403 ساعت 16:19 |
541

0نقطه نظر

رضا درویش از درخشش گلسیانی در یورو 2024 و تمدید قراردادش صحبت کرده است.

پاسخ درویش به تمدید با گئورگی گلسیانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش در جمع خبرنگاران درباره درخشش گلسیانی در تیم ملی گرجستان و عملکرد خوبش گفت: الحمدلله دیشب بازی خوبی از او دیدیم. چند ساعت پیش با هم چت تصویری داشتیم و من پیروزی تیمش را تبریک گفتم. در هر صورت او بازیکن ماست و رسیدن به سطوح بالاتر یورولیگ باعث افتخار است و به همین دلیل برای او آرزوی موفقیت کردم. از خداوند برای او سلامتی می خواهیم تا بدرخشد و نشان دهد بازیکنان پرسپولیس در سطح بین المللی هم می درخشند.

درویش درباره گفتگوی گلسیانی و رونالدو گفت: او نکته جالبی از نبرد با رونالدو به او گفت; قبلاً در بازی با پرسپولیس دو بار دعوا کردند و آنجا به او گفت که بازیکن آن تیم هستم و قبلاً با هم بازی کرده بودیم.

2048251

وی در مورد تمدید قرارداد با گلسیانی گفت: فرقی نمی‌کند و قرار بود او بعد از بازی‌ها در تیم باشد. قبلاً به او گفته بودم انشاءالله وقتی موفقیت هایتان تمام شد، شما را در تهران می بینم و او گفته بود که با خانواده به تهران می آید.

وی درباره تاثیر موفقیت گلسیانی در درآمدزایی پرسپولیس گفت: بله، سال‌هاست که درآمدی به ما می‌رسید، اما فقط به نام ما بود و نتوانستیم موانع را برطرف کنیم. نامه های زیادی فرستاده ایم اما هنوز اجرایی نشده است، اما حالا که درخشیده است، دنیا متوجه می شود پرسپولیس بازیکن دسته اول اروپا را دارد و این یک نکته مثبت است. بازیکنان دیگری هم داریم که اگر فرصتی باشد، دنیا درخشش آنها را خواهد دید.

مجله اخبار فوتبال داخلی