پاسخ رسمی پرسپولیس به شکایت جنجالی بازیکن/ آیا فیفا و AFC قرمزها را تهدید می کنند؟

مدیرعامل بین الملل باشگاه پرسپولیس در تشریح این موضوع گفت: در مکاتبات قبلی دادگاه عالی ورزش با باشگاه پرسپولیس مشخص شده است که هیئت داوران به ریاست یک داور ایتالیایی و دو داور دیگر یکی از باشگاه پرسپولیس هستند. . و دیگری، داوری که توسط رادو منصوب شده بود. شوویچ انتخاب شده است، آنها این پرونده را بررسی خواهند کرد. این سه داور به همراه منشی و سایرین در این جلسه حضور خواهند داشت.

امیر حسینی در این خصوص گفت: پرونده دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس هیچ خطری برای باشگاه در خصوص مجوز حرفه ای ندارد و این پرونده در مرحله باز است. در نامه ای که دادگاه عالی ورزش در تاریخ 25 شهریور برابر با جمعه 4 شهریورماه به باشگاه ارسال کرد، اعلام شد؛ این دادگاه در نظر دارد 18 آبان برابر با 27 آبان جلسه رسیدگی به این پرونده را برگزار کند.

حسینی با اشاره به اینکه هنوز تصمیم قطعی در این خصوص به باشگاه نرسیده است، گفت: به هر حال پرونده رادو شوویچ همچنان مفتوح است و تصمیم اولیه فیفا هنوز نهایی نشده است. بنابراین، پرونده این بازیکن برای باشگاه، تا زمان برگزاری این جلسه و اعلام نظر داوران و در نهایت صدور رای نهایی دادگاه عالی ورزش، خطری برای FIFA، CAS و AFC برای صدور مجوز حرفه ای نخواهد داشت. . قطعا خطری برای پرسپولیس تا آن زمان وجود ندارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در شرایطی که پس از جدایی بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس و شکایت این دروازه بان کروات با ادعای حدود یک میلیون دلاری از این تیم، هواداران این تیم را نگران کرده بود، حالا معاون بین الملل این تیم از راه حل خبر داد. به این مشکل