پاسخ روابط عمومی پرسپولیس به شکایت شهر خودرو

لشگری در پایان خاطرنشان کرد: چند سالی است که باشگاه شهرخودرو پول خود را دریافت نکرده است اما آقای درویش اصرار به پرداخت این بدهی دارد اما نمی دانیم دوستانش چرا از این کار خودداری می کنند و با مصاحبه و تهدید چه اهدافی را دنبال می کنند. خواسته ما این است که برای حل این موضوع جلسه بگذارند و ما هزینه رای کمیته استیناف را بدهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: جالب اینجاست که دوستان در گفت و گوی حضوری و تلفنی یکسری مسائل را مطرح می کنند و مسائل دیگری را در رسانه ها مطرح می کنند. بارها از باشگاه شهر خودرو درخواست کرده ایم که با نمایندگان حقوقی هر دو باشگاه برای حل این موضوع جلسه ای برگزار کند و طبق قانون پیش می رویم اما مسئولان باشگاه شهر خودرو از این کار خودداری کرده اند. ما مجدداً تاکید می کنیم که آمادگی پرداخت رای کمیته استیناف را داریم و مشکلی از این بابت نداریم، اما نمی توانیم کار غیر قانونی انجام دهیم و این همان چیزی است که آقای درویش به آن اشاره می کند. امیدواریم این دوستان به جای اینکه مدام در رسانه باشند برای حل مشکل بیایند.

وی افزود: باشگاه شهرخودرو ابتدا گفت باشگاه پرسپولیس 12 میلیارد بدهد و بعد گفت 10 میلیارد. پرسپولیس بیشتر از 2200 میلیارد نمی تواند بپردازد چون فردا دچار مشکل می شود و باید پاسخگوی نهادهای بالاتر مثل دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره علت پرداخت نشدن باشگاه شهر خودرو پس از معامله رضا درویش، توضیح داد: در جلسه ای که آقای درویش با آقای حمیداوی داشت، اعلام شد که باشگاه پرسپولیس باید پرداخت کند. 10 میلیارد تومان; در حالی که رای کمیسیون تجدیدنظر 800.7 میلیارد تومان است. باشگاه پرسپولیس از آنجایی که سهامی عام است نمی تواند خارج از رای کمیته استیناف پرداخت کند.


سرویس خبر شماره: 1816105 |
28 مارس 1400 ساعت 20:28 |
7,612 |

0نظرات

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه شهرخودرو گفت: علیرغم اینکه این مبلغ معوق بوده و تعهد دیر شده بود، آقای درویش گفت که اگرچه این درخواست و موضوع مربوط به زمان من نبوده، اما توجه به باشگاه موظف به بازپرداخت بدهی خود مصمم به پرداخت بدهی هستیم پس از این جلسه چندین بار پیگیری کردیم تا مدیران عامل هر دو باشگاه یا نماینده قانونی معرفی و صحبت شود اما متاسفانه دوستان حاضر نشدند بیایند و صحبت کنند و مدام در حال مصاحبه و تهدید هستند. در رسانه ها. به جای مصاحبه، مشکل را حل کنیم.

مصطفی لشگری مدعی است که مطالبه مسئولان شهر خودرو از باشگاه پرسپولیس غیرقانونی است و پرسپولیس تنها می تواند مبلغ تعیین شده از سوی کمیته استیناف را پرداخت کند.

لشگری به غیرقانونی بودن پرداخت مبلغ 10 میلیارد اشاره کرد و گفت: اگر باشگاه پرسپولیس نمی خواست این بدهی را بپردازد، حتی 2 میلیارد تومانی هم که بابت پرداخت اول پرداخت کرده بود را نمی داد. باشگاه شهرخودرو اصرار دارد 10 میلیارد پرداخت شود که غیرقانونی است. ما آماده ایم مبلغی را که کمیته استیناف به آن رأی داده است، در این زمان پرداخت کنیم. چند بار به آنها گفتیم اما دوستان اصلا حاضر به برگزاری جلسه نبودند و مدام در رسانه ها مصاحبه می کردند. این مشکل با گفتگو و تهدید حل نمی شود. به جای اینکه مدام در رسانه ها حضور داشته باشید؛ مشکل را حل کنند و به حکمی که تجدیدنظر شده احترام بگذارند و ما هم طبق همان حکم حاضریم بدهی را پرداخت کنیم.