پاسخ سازمان لیگ به تحقیق و تفحص از سیدجلال

سیدجلال حسینی به زودی در دوره های مربیگری C آسیا شرکت می کند.

در نهایت باید دید سیدجلال در بازی هفته اول مقابل ذوب آهن می تواند روی نیمکت بنشیند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما باشگاه پرسپولیس می تواند نام سیدجلال را به عنوان یکی از عوامل این تیم رد کند و به این ترتیب از سازمان لیگ برای او شناسنامه بگیرد که البته سختی های خاص خودش را دارد. راه دیگر استفاده از سیدجلال در فهرست ترکیبی است که به نظر یحیی گل محمدی نیز بستگی دارد.


سرویس خبر شماره: 1837052
15 آگوست 1401 @ 4:24 ب.ظ
20.3K |

29نقطه نظر

او از هفته آینده دوره های مربیگری C آسیا را می گذراند و به زودی این مدرک را دریافت می کند اما یک سال طول می کشد تا دیپلم بعدی را به پایان برساند.

حسینی با توجه به حضور در تیم ملی، مدرک مربیگری D را دریافت کرد اما این مدرک برای نیمکت نشینی او کافی نیست. سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ تصریح کرد: سیدجلال حسینی یا هر فرد دیگری برای نیمکت نشینی نیاز به کارت بازیکن یا مربی دارد. صلاحیت این کارت شناسایی از طریق کمیته انتقال است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدجلال در حالی از فوتبال خداحافظی کرد که خیلی ها فکر می کردند او یک سال دیگر با پرسپولیس قراردادش را تمدید می کند یا حتی راهی تیمی مثل ملوان می شود.

ردیابی ها نشان می دهد که برای نیمکت نشینی مدرک مربی B لازم است و سیدجلال برای کارت شناسایی با مشکل مواجه خواهد شد.

با این حال او پیشنهاد یحیی گل محمدی را پذیرفت و پس از بازنشستگی به کادرفنی پرسپولیس پیوست تا به عنوان مربی به حضورش در پرسپولیس ادامه دهد. اما سیدجلال برای نیمکت نشینی با مشکلاتی مواجه است که باید آنها را حل کند.