پاسخ صادقانه ستاره انگلیسی به غیبت گریلیش در یورو


سرویس خبر شماره: 2048650
26 ژوئن 1403 ساعت 03:51 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کایل واکر، مدافع تیم ملی انگلیس، می گوید که از ترکیب جک گریلیش شوکه شده است اما به تصمیم گرت ساوتگیت احترام می گذارد.

پاسخ صادقانه ستاره انگلیسی به غیبت گریلیش در یورو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کایل واکر مدافع منچسترسیتی پاسخی صادقانه درباره حذف جک گریلیش از لیست تیم ملی انگلیس داد.

گریلیش، 28 ساله، در دو تورنمنت مهم انگلیس، یورو 2020 و جام جهانی 2022 حضور داشته است، اما این بار او در فهرست نهایی 26 نفره گرت ساوتگیت قرار نگرفت.

ستاره سیتی در کمپ تمرینی انگلیس حضور داشت اما از آن زمان به یارل کوانسا، جیمز ترافورد، کرتیس جونز و جرد برانتویت پیوست که سرمربی تیم ملی انگلیس از این تیم کنار گذاشته شد.

گریلیش در این فصل تنها 10 بازی در لیگ برتر برای سیتی فیکس انجام داده است که سه گل به ثمر رسانده و تنها یک پاس گل داده است. گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در مورد تصمیم خود برای دعوت نکردن از گریلیش گفت:ما فقط فکر می کنیم سایر بازیکنان فصل های بهتری داشته اند، به خصوص در حدود شش ماه گذشته. به خصوص در پست های تهاجمی، ما گزینه های زیادی داریم.

اکنون از واکر هم تیمی او در سیتی خواسته شده است که در مورد تصمیم ساوتگیت برای دعوت نکردن گریلیش اظهار نظر کند و به ITV گفت:من شوکه شدم چون می دانم جک چه کاری می تواند انجام دهد. آیا من از بازیکنانی که به جای آن دعوت شدند شوکه شده ام؟ نه، چون فکر می‌کنم همه آنها با کیفیت هستند و همگی فصل خوبی را پشت سر گذاشتند.”

فکر می کنم جک اولین کسی باشد که می گوید می توانست فصل بهتری داشته باشد. پس چگونه یک مربی تصمیم می گیرد؟ یک یا چند نفر را می شناسند که قبلاً مسابقات یا فصل های خوبی داشته اند. شما به شایستگی به تیم ملی دعوت شده اید و فکر می کنم باید اینطور باشد. هر بازیکنی در این تیم حضور دارد زیرا آنها خوب بازی کردند تا باشگاه خود را به تیم ملی انگلیس دعوت کنند.

2043617

مجله اخبار فوتبال خارجی