پاسخ عضو هیئت مدیره به ادعای شیرازی

حیدری درباره اظهارات شیرازی مبنی بر اینکه چاپ و تهیه برگه های رأی گیری برای انتخابات شورای فوتبال در اختیار رئیس وقت کمیسیون امور استان ها (طالقانی) است، گفت: از این گفته تعجب کردم. در سراسر کشور و در انتخابات تمامی تیم های فوتبال، چاپ برگه های رای در اختیار تیم های فوتبال است و من این سوال را رد می کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در همین راستا با طهمورث حیدری، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و مسئول کمیسیون امور استان ها گفت وگو کردیم. وی به خبرنگار ما گفت: سال نو و ماه مبارک رمضان را به شما تبریک می گویم. همچنین این قهرمانی قدرتمند در آسیا را به اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی تبریک می گویم. در مورد صحبت های آقای شیرازی باید بگویم که بعد از آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون در سال گذشته شخصا با آقای شیرازی صحبت کردم و به صورت کاملا محرمانه سیاست های فدراسیون و مسائل موجود را برای ایشان تشریح کردم. به همین دلیل فکر می کنم او کاملا از تصمیمات فدراسیون در مورد تیم فوتبال تهران مطلع است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هر روز بر حواشی مربوط به ریاست شورای فوتبال افزوده می شود. در همین رابطه حبیب الله شیرازی رئیس دفتر فوتبال اعلام کرد که هیچ پیامی از سوی فدراسیون مبنی بر استعفای خود دریافت نکرده است.


سرویس خبر شماره: 1897714
آوریل 07, 1402 در 12:18 ب.ظ
1.3K |

0نقطه نظر

حیدری: از همه مشکلات آگاه است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد صحبت های حبیب الله شیرازی ارائه کرد.

پاسخ عضو هیئت مدیره به ادعای شیرازی