پاسخ عمو به ابهام بزرگ; آیا شما ممنوع الکار هستید؟

علی دایی در آخرین مصاحبه خود که چند روز مانده به پایان سال 1400 ضبط شده بود به سوال مهمی در مورد خودش پاسخ داد.

علی دایی در گفت و گو با تابناک در پاسخ به این سوال که فاصله اش از فوتبال به 1046 روز رسیده است، گفت: شاید این زمان به 10046 روز برسد. ایران تا جایی که ممکن بود و به همین دلیل بود که در این مدت با وجود عشقی که باشگاه های مختلف به من داشتند، در ایران مربیگری نکردم.
او در پاسخ به تماس هوادارانش برای بازگشت گفت: مردم خوب کشورم همیشه با من خوب بوده اند. این عشق را از ایرانیان در دوران بازیگری ام حس کردم و خدا را شکر تا امروز مورد محبت مردم شریف کشورم بودم. تا الان مصمم به ادامه کار هستم. البته بعداً هر اتفاقی بیفتد، مرد از آینده خودش خبر ندارد.»
در پایان قسمت آخر علی دایی بازیکن سابق تیم ملی، بایرن مونیخ، هرتابرلین، پرسپولیس و … توضیح می دهد که آیا تصمیم به دوری از فوتبال شخصی به بحث محرومیت از کار مربوط می شود یا خیر. عمویم در پاسخ به این سوال ضمن رد موضوع ممنوعیت کار، توضیح داد: من اصلاً ممنوع الکار نیستم، 0 تا 100 این تصمیم با اراده خودم بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1815474 |
24 مارس 1400 ساعت 18:54 |
3,470 امتیاز خبر|

0نظرات

تصمیم گرفتم تا حد امکان از فوتبال دور باشم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی علی دایی از تیم فوتبال سایپا که با حواشی زیادی همراه بود، این چهره سرشناس فوتبال ایران و جهان که تا چندی پیش عنوان برترین گلزن مسابقات داخلی را در اختیار داشت، همچنان باقی است. در یک تیم به عنوان سرمربی ظاهر نشد تا شایعات زیادی در مورد محرومیت خود مطرح کند. ابهام بزرگی که علی دایی در آخرین مصاحبه خود به آن پاسخ داد.
در نزدیک به سه سالی که علی دایی از فوتبال دور بود، پیشنهادات زیادی برای بازگشت به فوتبال و هدایت تیم های مختلف مطرح شد اما هیچ کدام قطعی نشد.